Novinka člena POPAI CE
Značka cideru Strongbow představuje novinku Strongbow Medium Dry. Nová příchuť je čistě jablečným ciderem, který však díky suššímu profilu nabízí zcela nový chuťový zážitek a osloví tedy i příznivce méně sladkého osvěžení. Novinka značky Strongbow je od října 2018 postupně dostupná v rámci celého českého trhu.
Novinka značky Strongbow má sušší chuťový profil
Strongbow Medium Dry má oproti klasickému Strongbow Gold Apple, nejoblíbenějšímu cideru v českých obchodech, méně sladký chuťový profil. Polosuchý cider zlatavé barvy a střední perlivosti Medium Dry zaujme vyváženou chutí žlutých a červených jablek. „O kvalitě a chuti Strongbow Medium Dry svědčí i umístění v prestižní spotřebitelské soutěži Monde Selection 2018, ve které získala dvě zlaté medaile,“ uvádí manažerka značky Strongbow Kristýna Chválová. Díky jeho lehké chuti se jedná o cider ideální na dlouhé večery po práci či posezení s přáteli. Ochutnejte nový Strongbow Medium Dry, cider, který má styl.
Strongbow Medium Dry na českém trhu
Od října 2018 je tato nová příchuť dostupná postupně na celém českém trhu. V obchodech ho nalezneme v praktických plechovkách o objemu 0,44l za doporučenou prodejní cenu 21,90 Kč.
Společnost HEINEKEN je jedním z nejvýznamnějších prodejců ciderů na celém světě. V roce 2015 obohatily cidery společnosti HEINEKEN i český trh. Prodávají se v šesti příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Elderflower, Strongbow Red Berries, Strongbow Honey a Strongbow Dark Fruit a nově také Strongbow Medium Dry. O kvalitě Strongbow a skvělé chuti svědčí i umístění ve spotřebitelské soutěži Monde Selection 2018 (dvě zlaté medaile). Cidery Strongbow nabízejí skvělé osvěžení – nejlepší jsou na ledu, nejvíc si je vychutnáte s přáteli při západu slunce. Své příznivce má jak v řadách žen, tak i mužů.
Další informace: Kateřina Veitová PR Manager Corporate Relations HEINEKEN Česká republika +420 724 607 553 |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS