Na rande do prodejny

Vloženo: 28.4.2019

Vyhněte se akcím na jednu noc

V dnešní informačně přesycené době, kdy na nás dennodenně na každém rohu útočí tisíce vjemů, je reálně velmi komplikované doručit celou naši zprávu tam, kam chceme. Počet televizních kanálů vesele bobtná a prostě už nestačí jen vyslat pěkně formálně zpracovaný televizní spot do prime timu a čekat, že se do něj cílová skupina automaticky zamiluje a bude propagovaný produkt nakupovat po kilech.

Manželství po 20 letech

Na každém z oněch tisíců kanálů a miliónů billboardů se totiž o totéž snaží i někdo jiný, stejně krátkozrakým způsobem. A nalejme si čistého vína, mnoho z oněch prezentovaných výrobků je prostě nuda. Jednostranná komunikace se bohužel dostala do pozice, kterou bych přirovnal k manželství po 20 letech. Jedna strana se sice snaží stále něco říkat, ale ta druhá ji prostě už roky neposlouchá. Už je přesycena, nebaví ji to, pouští to jedním uchem tam a druhým ven. Ono prvotní chvění v žaludku vyprchalo, kouzlo nového je pryč a je potřeba nabídnout opravdovou hodnotu.

Celý článek, jehož autorem je Petr Šimek, Managing Director společnosti WELLEN a který byl zveřejněn v odborném časopise Marketing & Media 14/2019, najdete v příloze.

Soubory ke stažení

Celý článek ve formátu .pdf (561,09 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS