Novinka člena POPAI CE
EHI, institut pro maloobchod, a Messe Düsseldorf každoročně od roku 2008 oceňují nejlepší koncepty prodejen na celém světě cenou EuroShop Retail- Design Award (ERDA). V každé z pěti kategorií soutěže je vyhlašován jeden vítězný koncept. Své ceny převzali letošní vítězové v první den největšího světového veletrhu EuroShop v Düsseldorfu. Letos bylo celkem přijato 103 přihlášek z 31 zemí, do finále postoupilo 42 nominovaných.
Vítězi pro rok 2023 jsou:
Interspar am Schottentor
(kategorie Potraviny)
Tessuti Liverpool One
(kategorie Moda a životni styl)
Coolblue
(kategorie Digitalni technologie)
Casa Portuguesa do Pastel de Bacalhau
(kategorie Pohostinství)
Adidas Terrex Flagship Store
(kategorie Udržitelnost)
Vydavatelce časopisu Brands&Stories – Blance Bukovské – se dostalo před lety té cti být mezi experty z celého světa, kteří mají kompetenci do soutěže nominovat projekty ze své země. A tak časopis Brands&Stories nejen každoročně vybírá z našich nově otevíraných kamenných obchodů ty nejlepší a přihlašuje je do této soutěže o nejlepší prodejní koncept světa, ale přináší Vám i výsledky soutěže.
Pro rozhodnutí poroty je i nadále rozhodující dokonalá kombinace architektury prodejny, barev, materiálů, osvětlení a vizuálního merchandisingu, která umožňuje jasně identifikovat sdělení sortimentu a cílovou skupinu.
Vítězové vynikali pokrokovými nápady v oblasti udržitelnosti, vzrušující designovou produkcí a technologicky a koncepčně inovativními maloobchodními projekty. Nejlepší koncepty prodejen pocházejí z Německa, Rakouska, Velké Británie a Portugalska.
Celý text článku, který byl publikován v časopisu Brands&Stories, najdete ZDE.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS