Nejlepší komunikační projekty v retailu byly oceněny na POPAI DAY 2021

Vloženo: 2.12.2021

V rámci programu mezinárodní akce POPAI DAY 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu. Soutěžní expozice i předání cen vítězům proběhly 25. listopadu 2021 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9.

Tato mezinárodně uznávaná soutěž, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je jedinečnou přehlídkou novinek a efektivních řešení v retailu a je tradičně vnímána jako významná událost oboru in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele retailových řešení. Soutěžní projekty se představily celkem v devatenácti soutěžních kategoriích. K exponátům patřily komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal in-store projekt MAGENTA EXPERIENCE CENTER od agentury Proboston Creative, jehož zadavatelem i autorem je společnost T-Mobile Czech Republic. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži. Tento jedinečný vzdělávací prostor s neomezenými možnostmi se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác. Místo žije nejrůznějšími workshopy, přednáškami a kurzy, které překonávají bariéry digitálního i technologického světa. Svůj domov zde ale najdou i inspirativní talkshow se zajímavými osobnostmi, zažijete tu spoustu zábavy, nebo si odpočinete se šálkem kávy. Cílem Magenta Experience Centre je inspirace, vzdělávání, zábava a networking. Prostor Magenta Experience Centre tak spojuje vše, co právě hýbe světem.

 

 

Vítězství v kategorii Integrované in-store kampaně získala kampaň Costa Coffee: Kavárna v jediné kapsli, kterou do soutěže přihlásila agentura up brand activation.  Na počátku kampaně stála otázka, jak rozšířit konzumaci kávy Costa Coffee, která přibyla do portfolia Coca-Coly, do dalších kanálů, zejména kanceláří a domácností.  Bylo zřejmé, že ukázat nově rozšířenou dostupnost Costa Cofee lze pouze na místech, kde jsou zákazníci a kde mohou pít kávu. „Naším cílem však nebylo dát jim pouze ochutnat. Chtěli jsme ukázat, že připravit si Costa Coffee znamená ponořit se do chuti vynikající kávy, která vás jedinou kapslí rázem přenese do typické italské kavárny i doma nebo v kanceláři. Přesvědčit chutí, vůní – a následně vybídnout k nákupu,“ uvádějí zástupci agentury up brand activation. 

„Když nemůžete do kavárny vy, doneste si kavárnu domů“. S touto myšlenkou padla volba řešení na typické italské vozítko Piaggio, použitelné pro ochutnávku i podporu prodeje. Jednalo se o miniaturní italskou kavárnu se vším všudy. Se skvělou pákovou mašinou, cedulemi s ručně psaným menu, prvotřídním baristou, ale hlavně s vůní Mocha Italia, kávové směsi typické pro Costa Coffee. Kampaň byla rozprostřena do retailu, přes HoReCa až k e-commerce. S každým šálkem dostali zákazníci nabídku dopřát si stejné kávové potěšení i později doma či v kanceláři, jednak v podobě vzorků s možností dalšího nákupu v retailu, jednak tipů na netradiční kávové nápoje v HoReCa až po e-commerce aktivaci prostřednictvím QR kódů vedoucích rovnou do e-shopu.

 

Stojan Bugatti, který v soutěži představila společnost Sprint Trading, byl vyhodnocen jako nejlepší POP materiál na bázi papíru. 

"Elegantní na každém kroku - spojení tradice a ducha času“. To je základní kámen světové značky Bugatti, jejíž produkty vynikají kvalitním materiálem a čistým designem. Bugatti je „módní společník“ pro každého z vás, který odráží uvolněný, ležérní, městský životní styl.

Firma Sprint Trading byla oslovena společností L-founders  s požadavkem na vytvoření stylového stojanu s důrazem na elegantní módní doplňky značky Bugatti. Stojan propojuje prezentační část s částí prodejní. Nabízí tak zákazníkovi možnost si prohlédnout všechny produkty v rámci kampaně realizované ve spolupráci s drogerií Rossmann.

 

Kompletní přehled o vítězích POPAI AWARDS 2021 najdete na stránkách soutěže.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS