Nové multibrandové stojany Tchibo od MORIS design

Vloženo: 15.7.2016

Novinka člena POPAI CE

Společnost MORIS design vyrobila pro Tchibo Praha nové prezentační stojany na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff.

Stojany lze snadno přebrandovat a použít je tak pro více značek.

  

Ondřej Pikrt, Sales Project Manager z Tchibo Praha ke spolupráci s MORIS design říká: "Je třeba říci, že expertíza ani zapálení pro věc Morisům skutečně nechybí. Dokáží do určité míry i myslet za klienta a pomoci mu s uvědoměním všech KPIs. Spolupráce pro nás byla velmi příjemnou zkušeností a s výsledkem jsme velmi spokojeni."
Zadáním toho projektu bylo vyvinout permanentní stojan na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff. Stojan je určen primárně do moderních prodejen, ale jeho potenciál bude využit i s klíčovými partnery tradičního trhu.
Cílem projektu je primárně zvýšení visibility všech tří značek, spolu s navýšením prodejů klíčových částí portfolia. Součástí zadání bylo navrhnout takový stojan, který jednoduchým způsobem bude prezentovat všechny tři značky.
Při výrobě byl zvolen dřevěný korpus. Postranní komunikace, která v sobě nese vizuály všech tří brandů, je vyrobena z PET kapsy s tištěným vizuálem. Horní část je řešena laserovaným plexisklem, přichyceným na stojan suchým zipem.

    

    

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS