Novinka člena POPAI CE.
Společnost MORIS design navrhla a postavila pro značku Starobrno shop-in-shop a spokojení jsou koncoví zákazníci Starobrna i klient.
„Kreativní a technické zadání tohoto projektu bylo velmi specifické. Proto jsme oslovili právě Moris design jako odborníky v tomto oboru. Společně s MORISem se nám podařilo navrhnout řešení a zrealizovat projekt shop-in-shop Starobrno. Výsledek je úžasný a jsme nadšení z ohlasu našich zákazníků. Je fajn spolupracovat s lidmi, kteří své práci rozumí a jsou odborníci ve svém oboru,“ uvádí Kristýna Slezáková, Trade Marketing SpecialistOffTrade, HEINEKEN Česká republika, a.s.
O projektu
Úkolem bylovytvořit zcela nový koncept zviditelnění značky Starobrno v rámci konkrétního hypermarketu. Od shop-in-shopu se očekává zvýšení image prodeje piva, podpora značky v regionu a navýšení prodejů. Sekundární prostor slouží k prezentaci značky STAROBRNO a k prodeji produktů z portfolia Starobrno. Projekt odráží propojení značky Starobrno s regionem, například motivy draka, HC Kometa nebo orloje. Prostor je umístěn v řadě dalších kontejnerů v hlavní uličce přímo u vstupu do hypermarketu. Vybavení kontejneru je z převážné části truhlářská práce. Opláštění stěn je provedeno pomoci LTD desek v dekoru láva, tmavý beton, dub přírodní světlý, se zafrézovaným systémem pro uchycení polic. Součástí stánku je zázemí se zabudovanými lednicemi. Celý prostor je efektně podsvětlen LED pásky, atmosféru prostoru dokreslujílight boxy s příběhem piva a Brna.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS