Tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci se konal v březnu v německém Düsseldorfu. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají prim.
Zájem byl velký, před otevřením se stály dlouhé fronty. A v celkem osmnácti výstavních pavilonech bylo opravdu na co koukat.
Akce se účastnilo přes 2 300 vystavovatelů z 61 zemí. Do Düsseldorfu vyslala své lidi i česká společnost DAGO, která se zabývá komunikací v místě prodeje. Její zástupci byli z různých oddělení a týmů a každý nabídl zhodnocení veletrhu optikou své specializace.
Kreativní a technologická exploze
Designérům se velmi líbily samotné expozice jednotlivých firem. Byly dotažené ve všech ohledech: designu, materiálech i nápadech. „Stánky byly velkoryse pojaté a je zřejmé, že firmy neváhaly do prezentace investovat značné prostředky,“ hodnotí designér DAGO Milan Marek. Pozornost lákaly i technologické inovace, například ve světlech, 3D tisku nebo displejích, jako ohebné LCD od LG a podobně.
Nákupy, které vtáhnou
Lidé z oblasti produkce si všímali přístupu ke kamenným prodejnám. Dominantními tématy byla digitalizace a interaktivita v maloobchodě, omnichannel řešení šitá na míru a zážitky z nakupování v prodejně. Nutnost klást důraz na zážitek potvrzuje Anna Brůžková ze společnosti DAGO. „V současnosti se více investuje do kamenných obchodů, hlavním důvodem je totiž konkurence ze strany online dodavatelů. Prodejci jsou proto nuceni zaujmout zákazníky stále atraktivnějšími prostředky,“ vysvětluje.
Celý text článku najdete na webu časopisu Zboží&Prodej ZDE .
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS