On-line Promo – propojení ochutnávek a on-line světa

Vloženo: 27.9.2016

Novinka člena POPAI CE.

Společnost POS Media v polovině roku 2016 představila, kromě jiného, také On-line Promo – spojení ochutnávek na prodejnách s on-line světem. Stále větší počet zákazníků vyhledává aktivně na internetu a díky On-line Promu tak může POS Services nabídnout prostor, řekněme platformu, kdezákazníkům zprostředkuje informace o ochutnávkách, pozvánky do soutěží, malé odměny a další benefity. Právě On-line Promo dokáže propojit konkrétní ochutnávku s portálem SvetOchutnavek.cz a také webem Kupi.cz ze skupiny Seznam. Uživatel tak z několika stran, podle jeho preference, získá informace o plánovaných a aktuálních akcích, na stránkách si může stáhnout kupon, za který obdrží v průběhu ochutnávky malý dárek, případně se zapojit do soutěže. Samozřejmostí je oboustranná komunikace na Facebooku, Twitteru a Instagramu, kde se zákazníci mohou pochlubit svými „úlovky“.

Takto lze propojit nejen klasické ochutnávky v místě prodeje, ale vlastně celé portfolio akcí pro zákazníky, jako je outdoor promo, eventy, soutěže a spousta dalších zajímavých akcí.

Pro klienta, který pořádá ochutnávky v rámci On-line Proma, to znamená nejen násobnou možnost zásahu cílové skupiny, ale zároveň další komunikaci na portálech SvetOchutnavek.cz a Kupi.cz ve formě bannerů a odkazů na akce, včetně možnosti nadstandardního zvýraznění, případně oslovení registrovaných zákazníků přes e-mail či newsletter. A samozřejmě, součástí je také detailní vyhodnocení akce včetně statistik a doporučení pro další kampaně.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS