Novinka člena POPAI CE
Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. K jejich propagaci se totiž ve vybraných prodejnách objevily dva typy paletového vystavení, které vyrobila in-store komunikační agentura Dago. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Firma Nestlé, která bonbony JOJO v tuzemsku prodává, využila této příležitosti k otestování, který z POS prvků zafunguje lépe. „Hledali jsme způsob, jak nakupující v obchodech zaujmout co nejpoutavější formou. Proto jsme se rozhodli pro tradičnější typ vystavení s okouzlujícím plyšákem a modernější s inovativním hologramem,“ vysvětluje Anna Růžičková z Nestlé, která má tento projekt na starosti.
Po umístění paletových vystavení se ukázalo, že obě cesty byly správné. „U plyšového papouška se zastavují děti, aby si ho mohly pohladit. Hologram zase upoutá vizuálně pozornost jejich i jejich rodičů,“ popisuje Anna Růžičková.
Hrdinou obou vystavení je papoušek ara, známý z televizní reklamy i dalších POS materiálů, připravovaných pro in-store během posledních dvou let. „Prvnímu typu paletového ostrova dominuje 70centimetrový plyšový papoušek ara, kterého jsme propracovali do nejmenších detailů,“ uvádí Lucie Michajlov, projektová manažerka z Daga.
Ve spodní části regálu podněcuje chuť na bonbony barevná omotávka, která se vyskytuje i u druhého typu vystavení s hologramem. „Ten představuje vizuálně atraktivní a moderní POS prvek, kterého si povšimne téměř každý kolemjdoucí,“ říká Lucie Michajlov.
Holografický panel překvapí přehráním reklamního videospotu s papouškem. „Dále jsme ho opatřili 3D předsazenými prvky a světelným logem, které vizuální atraktivitu paletového vystavení ještě zvyšují,“ doplňuje Lucie Michajlov z Daga.
Paletové ostrovy byly zhotoveny v počtu několika desítek kusů. Určeny jsou výhradně pro prodejny řetězce Albert, kde budou propagovat vystavené zboží necelý měsíc. „Od prvního dne instalací do prodejen nám obchodní zástupci hlásí velkou spokojenost. Také vzhledem k pozitivním reakcím od zákazníků mohu říct, že vystavení splňuje naše očekávání. Podle prvních výsledků průzkumu, který jsme si nechali zpracovat, pozitivně hodnotilo vystavení 80 procent nakupujících, kteří kolem něj prošli,“ uzavírá Anna Růžičková.
______________________________________________________________________
DAGO, s.r.o.
Dago, s.r.o., je fullservisová POP komunikační agentura s vlastní výrobou, která funguje již od roku 1993. Pracuje pro přibližně stovku klientů z oblasti FMCG, elektroniky, farmacie, finančních služeb a dalších segmentů. Navrhuje komplexní POP komunikační kampaně i jednotlivé aplikace od grafických a designérských návrhů, vývoje, sériové výroby až po implementaci v místech prodeje. Do projektů aplikuje ověřené shopper-centrické znalosti pro maximalizaci účinku. Mezi poslední inovace patří propracovaný logistický systém, který klientům umožňuje komplexně a efektivně spravovat veškeré POP realizace. Dago dlouhodobě působí také na slovenském trhu. Lidé z agentury Dago pravidelně publikují v oborových médiích a společnost získává prestižní ocenění na tuzemských i zahraničních soutěžích, například POPAI Awards nebo Shop!Awards.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS