Pivovary Staropramen se zaměřují na aktivity pro přímou podporu a restart gastro segmentu

Vloženo: 16.9.2020

Novinka člena POPAI CE

 

 

Pivovary Staropramen reagují na situaci po jarním 2,5 měsíčním uzavření hospod a restaurací soutěžemi v kanálu off-trade podporující zákazníky v kanálu on-trade.

K soutěžím a dalším letošním aktivitám společnosti uvádí Kateřina Vrbová, Trade Marketing Manager Off-trade z Pivovarů Staropramen:

„V červnu proběhla soutěž v prodejnách Albert, v rámci které jsme rozdali výhercům celkem 40 víkendových pobytů do našich partnerských hotelů a pensionů za nákupy našeho piva Staropramen v plechovkách.  

Od 9. 9. do 6. 10. probíhá naše strategická kampaň v prodejnách Tesco. Během ní rozdáme vítězům za nákupy našich piv poukázky v celkové hodnotě půl milionu korun. Poukázky platí na konzumaci piva i jídla ve více než 120 vybraných TOP restauracích Staropramen po celé České republice.

Jedna poukázka má hodnotu 500 korun, celkem jich rozdáme 1 000 ks. Aktivita je díky velkému počtu poukázek a s tím související vysoké šanci na výhru velmi atraktivní. Poukázky budou platné do poloviny příštího roku.

V posledním čtvrtletí tohoto roku chystáme další aktivity na podporu našich zákazníků v Praze. Chceme tak pomoci i českému turismu, který v letošním roce pocítil odliv zahraničních návštěvníků, což se mimo jiné promítlo i v nižších tržbách hotelů a restaurací.

Principem všech letošních aktivit, jejichž cílem je přímá podpora a restart gastro segmentu, který v jarních měsících utrpěl velké ztráty, je poskytnout našim zákazníkům prostředky ze spotřebitelských soutěží předem, abychom jim tak pomohli rozběhnout jejich byznys v co možná nejkratší době. Aktivity na podporu našich partnerů jsme realizovali jak prostřednictvím kanálu off-trade, tak i v samotném kanálu on-trade.“

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS