Podpora komunikace produktů Activia shot

Vloženo: 11.5.2020

Novinka člena POPAI CE  

 

Personalizované obaly s produkty pro zasílání influencerům

Activia shoty jsou novinkou společnosti Danone. Pro podporu komunikace svých produktů značka Activia zapojuje do komunikace řadu známých českých food bloggerů a influencerů. Těm byly rozeslány balíčky se zásobou Activia shotů na jeden týden. 

 

Své dojmy a názory pak sdělují na sociálních sítích a přispívají tak ke komunikaci o nových produktech. Obaly pro tyto zásilky byly vyrobeny v THIMM pack’n‘display moderními technologiemi digitálního tisku a digitálního laserového výseku. Ideální kombinace výrobních technologií pro tuto limitovanou sadu obalů na podporu komunikace produktů.

 Každý balíček s Activia shoty, který byl influencerům zaslán, byl personalizován. To znamená, že na každém obalu adresát našel natištěné své jméno. Každý balíček byl unikátní. Activia tak komunikovala s influencery i prostřednictvím obalu. Potisk jmen na obaly a individualizování každého obalu je realizovatelné díky možnostem digitálního tisku. Na rozdíl od analogového tisku u digitálního tisku nejsou třeba tiskové štočky a příprava různých tiskových mutací je otázkou úpravy dat. Odpadá čas strávený čekáním na vyhotovení štočků i náklady spojené s jejich přípravou. U digitálního tisku nehraje roli, kolik tiskových mutací se tiskne. Proto může být každý obal jinak potištěn - jiným jménem, jiným motivem, jiným textem... Přesně podle aktuálních potřeb pro správnou podporu komunikace o produktech. 

Balíčky, které influenceři obdrželi, se skládají ze dvou dílů: vnějšího zasilatelského obalu a vnitřní fixace. Vše je z ekologické vlnité lepenky - žádná fólie, žádné lepicí pásky - proto je možné celý obal jednoduše zlikvidovat v kontejneru na sběrový papír a recyklovat. 

Pro potisk vlnité lepenky byl zvolen digitální tisk, jehož kvalita zaručuje sladění barev na obalu zobrazených lahviček Activia shotu se skutečnými lahvičkami uvnitř balíčku. Vnější zasilatelský obal je potištěn oboustranně. Vnitřní fixace s víkem na první pohled také vypadá, že je potištěna z obou stran, ale ve skutečnosti tento efekt vznikl až po složení. Fixace je potištěna pouze z jedné strany.

Specialitou tohoto obalového řešení na podporu komunikace nového produktu je využití digitálního laserového výseku. Pro zvýšení exkluzivity zásilky byl obal doplněn vylaserovaným nápisem ACTIVIA. Nápis je tak plastický a nechává značku o to víc vyniknout. Vylaserování loga přispívá k podpoře komunikace značky i produktu. Spotřebitel značku vnímá zrakem i hmatem a po ochutnání Activia shotu zapojí i třetí smysl - chuť!

Příspěvky influencerů můžete sledovat např. na Instagramu: https://www.instagram.com/activia_czsk/ převážně v sekci Shoty.  

 

 

Výhody digitálního tisku a laserového výseku pro podporu komunikace Activia shotu:

  • Obaly byly vyrobeny v limitované edici přímo na míru požadavkům pro podporu komunikace. 
  • Výroba byla možná i pro malou výrobní šarži - odpadly náklady a čas na výrobu tiskových štočků a výsekových nástrojů. 
  • Každý obal mohl být potištěn jiným jménem - personalizace obalů.
  • Vylaserováním nápisu ACTIVIA se zvýšila exkluzivita zásilky. 
  • Tisková kvalita barev odpovídá barevnosti primárního obalu Activia shotu - vše je sladěno a podporuje komunikaci značky.

 

Kontakt

Leoš Máslo
Project Manager POS & POP

leos.maslo@thimm.cz
T +420 602 247 103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS