POPAI AWARDS 2023 - kdo se umístil na špičce oboru komunikace v retailu?

Vloženo: 1.12.2023

Novinka POPAI CE

Soutěž POPAI AWARDS o nejlepší komunikační projekty v retailu již po patnácté ocenila nejlepší realizace za poslední rok.

Mezinárodně uznávaná soutěž nabídla opět přehlídku nových retailových řešení, a také možnost zvýhodněné účasti v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris i v globální soutěži Shop! Global Awards.

POPAI AWARDS přinesla spoustu inspirace, inovativních projektů a novinku v podobě zkvalitnění hodnocení odbornou porotou, která posuzovala soutěžní exponáty ve dvou kolech.

Soutěžní projekty se představily celkem v osmnácti soutěžních kategoriích. Mezi nimi byly komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.

Výsledky letošního ročníku byly slavnostně vyhlášeny 23. 11. 2023 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9 v rámci významné retailové akce POPAI DAY.

 

 

Absolutním vítězem celé soutěže se stal projekt RADEGAST HOŘKÉ REGÁLOVÉ ČELO, který do soutěže přihlásila fajný dizajn. Regálové čelo Radegast bylo použito v rámci pilotního programu společnosti Plzeňský Prazdroj. Sázka na budování zákaznického zážitku se společnosti Plzeňský Prazdroj zaručeně vyplatilo. Cílem bylo, aby lidé zažili značku Radegast na vlastní kůži. Proto byla v obchodech v rámci pilotního projektu vytvořena místa, která nakupující lákají k interakci. Toto poselství se povedlo zaručeně naplnit. Vše se odráží již od využití kvalitních materiálů (ručně modelované skály, divoká zeleň, realisticky vypadající mech, nasvícené police), které doplňuje jezírko s tekoucí vodou, ve kterém žíznivci najdou vychlazené plechovky. Celý koncept je doplněn prvkem dřevěné klády, který je podpořen výzvou „Zvedni a zažij sílu přírody“. Při přijetí této výzvy se zákazníkovi rozezní orchestr ve formě hromů a blesků. Za celou realizací a konceptem stojí designové studio fajny design s.r.o. pod vedením Ondřeje Balajky.

 

 

Více informací o vítězích i exponátech soutěže najdete ZDE.

 

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS