POPAI DAY 2018

Vloženo: 26.7.2018

Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás? Trendy versus realita.

Středoevropská pobočka POPAI připravuje další ročník POPAI DAY, který proběhne 29. 11. 2018 v Kongresovém centru TOP HOTEL Praha, Blažimská 1781/4, Praha 4 - Chodov.

POPAI DAY se těší každým rokem stále většímu zájmu o účast. Loňský ročník akce navštívilo celkem 700 zástupců odborné veřejnosti, soutěž POPAI AWARDS představila dosud nejvyšší počet exponátů:  109 projektů soutěžilo ve dvaceti soutěžních kategoriích.

10. jubilejní ročník POPAI DAY nabídne bohatý celodenní program, který se zaměří na sumarizaci nejlepších retailových projektů za poslední období u nás. Představí konkrétní, úspěšné příklady a koncepce v prodejních místech, které se podařilo zrealizovat a které na trhu již fungují. Zároveň ukáže cesty, jak efektivněji pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu.

Součástí celodenního programu součástí bude konference POPAI FÓRUM s mezinárodní účastí a soutěžní expozice třech prestižních oborových soutěží: POPAI AWARDS  o nejlepší projekty v prodejních místech), Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty a  POPAI STUDENT AWARD  o nejlepší studentské projekty in-store komunikace.  Program bude slavnostně zakončen Galavečerem s předáním cen vítězům soutěží.

Soutěž POPAI AWARDS  představí opět nejnovější realizace a řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje ve všech hlavních segmentech trhu.  Soutěžními exponáty jsou prostředky in-store komunikace, prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store projekty atd.  V samostatných soutěžních kategoriích budou soutěžit novinky z oblasti digitální médií a také reklamní dárky v místě prodeje

Mezinárodní konference POPAI FÓRUM se bude mimo jiné zabývat těmito tématy:


Co se v retailu povedlo?

  • Retail již není chápán pouze jako distribuční místo a jeho rolí je stále více budování vztahu se značkou a s jejími hodnotami.
  • Retailové strategie spojené s pozitivním nákupním zážitkem jsou výsledkem úspěšné spolupráce zadavatelů a maloobchodníků.
  • Omnichannel marketing postupně zavádějí i menší značky a retaileři. 
  • V rámci nových koncepcí se daří personalizovaná komunikace se zákazníky, práce s daty i s cílenějším targetingem. 
  • Nové nástroje a technologie pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu v praxi našeho trhu.
  • Význam lidského faktoru v prodejních místech roste, díky novému přístupu se zaměstnanec stává partnerem značky.

 

Na čem ještě potřebujeme pracovat?

  • Umíme efektivně pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu?
  • Jak lépe komunikovat prostřednictvím digitálních inovací a jejich efektivnímu obsahu v in-store?
  • Dokážeme využít trendy v in-store designu pro naše úspěšné koncepce v retailu?
  • Známe skutečně nové zákazníky?


Soutěž Hvězda 3D reklamy s dlouholetou tradicí podporuje obor 3D reklamy a je přehlídkou novinek v oblasti reklamních a dárkových předmětů.  Je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o dodavatele reklamních a dárkových předmětů, agentury, promotion teamy, zadavatele reklamy, zástupce retailu atd. 

Soutěž POPAI STUDENT AWARD je dlouhodobým projektem spolupráce se studenty vysokých a středních škol se specializací na marketingovou komunikaci. Studenti soutěží o nejlepší návrhy POP materiálů a nejlepší návrhy in-store komunikační kampaně dle zadání zadavatelů reklamy.

 POPAI DAY 2018 podporuje řada partnerů i mediálních partnerů, jejichž přehled najdete ZDE.

 Vzhledem k již tradičně velkému zájmu o účast pořadatelé očekávají, že se akce zúčastní celkem více jak 700 zástupců odborné veřejnosti.

Skvělou atmosféru loňské akce si můžete připomenout ve videu na portálu YouTube.


Daniela Krofiánová
POPAI CE

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS