Tradiční výjezdní zasedání členů POPAI CE proběhlo tento rok ve dnech 9. až 10. 9. 2016 v Mladé Boleslavi.
Pro účastníky byl připraven celodenní zajímavý odborný i společenský program.
Akce byla nejen příjemným setkáním kolegů z oboru, možností k navázání kontaktů s novými členy, ale také jedinečnou příležitostí zúčastnit se exkurze do muzea a závodu Auto Škoda v Mladé Boleslavi s odborným komentářem.
Součástí programu akce byla rovněž Valná hromada členů POPAI CE, na které byly představeny současné i připravované aktivity a projekty asociace dle jednotlivých pracovních skupin a specializovaných sekcí.
Středoevropská pobočka POPAI má v současnosti 83 členů, jejími členy jsou významné společnosti a osobnosti, které působí v různých sférách komunikace v prodejních místech. V rámci celosvětové sítě POPAI je POPAI CE hodnocena jako jedna z velmi úspěšných a dynamicky se rozvíjejících poboček.
Komplexní celoroční program asociace je soustředěn na podporu oboru marketing at retail a práci pro členy asociace i odbornou veřejnost.
POPAI CE kontinuálně realizuje a koordinuje průzkumové projekty, které zkoumají účinnost marketingové komunikace v místech prodeje, analyzují nákupní chování a zabývají se analýzou trhu in-store komunikace z hlediska jeho objemu, struktury i z hlediska postojů zadavatelů reklamy a maloobchodu.
Jedním ze současných stěžejních projektů POPAI CE je historicky nejrozsáhlejší studie nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech „Shopper engagement study Czech Republic“, kterou POPAI CE realizovala ve spolupráci s průzkumovou agenturou Ipsos ČR.
V letošním roce také probíhá další ročník průzkumu RIMM (Retail In-store Media Manual), který dlouhodobě zkoumá význam a využitelnost komunikačních prostředků nejen v in-store a zároveň různé atributy spolupráce zástupců maloobchodu s dodavateli značkových výrobků v místě prodeje.
Nový unikátní průzkum HoReCa In-Store Insight Study, který organizuje POPAI CE, se zaměří na funkce nástrojů POP komunikace v provozovnách segmentu HORECA a jejich vliv na vnímání značek a spotřební chování zákazníků v gastro zařízeních.
Mezi úspěšné projekty patří kontinuální vzdělávací program Univerzita POPAI, který řeší aktuální témata komunikace v prodejních místech, maloobchodu, digitálních médií a dalších nástrojů marketingové komunikace.
POPAI CE připravuje další ročník mezinárodní odborné akce, kterou pod názvem POPAI DAY 2016 pořádá 24. 11. 2016 v Konferenčním centru GRANDIOR Hotel Prague v Praze 1. Akce zahrnuje oborovou soutěž POPAI AWARDS, celodenní konferenční program POPAI FÓRUM s mezinárodní účastí a gala večer.
POPAI CE věnuje velkou pozornost spolupráci s vysokými a středními školami se specializací na marketingovou komunikaci. Problematika in-store komunikace je zařazena jako samostatný předmět do výukového programu na VŠE, UK a UTB. Soutěž POPAI STUDENT AWARD představí v rámci svého jubilejního desátého ročníku kreativní studentské návrhy projektů komunikace v místě prodeje, jejichž autory jsou studenti vysokých a středních škol.
Součástí aktivit asociace jsou programy specializovaných sekcí, které vycházejí z potřeb a návrhů konkrétních kategorií členů. Klub zadavatelů POPAI CE vytváří oborovou komunitu, která spojuje zadavatele reklamy s jejími realizátory a iniciuje program odborných akcí a projektů. Kromě odborných seminářů připravuje například i nové projekty, jako je Retail Tour (komentovaný zájezd za poznáním novinek ze světa retailu) nebo POPAI Inkubátor (prezentace nových nápadů, technologií a inovací z in-store marketingové komunikace).
Sekce Digitální komunikace se zaměřuje na aktuální témata z digital signage během celoročního vzdělávacího programu a ve výukových programech na VŠ, publikuje nové informace a trendy v oblasti digitální i multisenzorické komunikace s cílem širší medializace oboru.
Sekce Reklamní předměty se rozšířila o nové členy na základě fúze asociací POPAI CE a A3DR do jedné asociace POPAI CE včetně propojení členské základny. POPAI se zároveň stala pořadatelem soutěže Hvězda 3D reklamy. Další novou aktivitou sekce je například monitoring investic do produkce dárkových a reklamních předmětů pro podporu prodeje.
Networking party POPAI je akcí s exkluzivním programem pro členy asociace, která podporuje budování užších kontaktů v rámci POPAI, výměnu informací i možnost získat nové informace v oboru marketingu a retailu.
Pohodovou atmosféru celé akce přibližují fotky v galerii.
Daniela Krofiánová
General Manager POPAI CE
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS