POPAI ocenila nejlepší studentské návrhy komunikace v retailu již po šestnácté

Vloženo: 28.11.2022

Novinka POPAI CE

POPAI STUDENT AWARD každoročně představuje nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, které na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci.

 

Soutěž přitahuje stálou pozornost odborné veřejnosti díky originálním, kreativním nápadům soutěžících studentů a je zajímavou příležitostí pro mladé talentované tvůrce a budoucí odborníky na poli marketingové komunikace. Letošní ročník soutěže nebyl výjimkou -  přinesl řadu inspirativních studentských návrhů, které soutěžící prezentovali v rámci třech soutěžních kategorií.

Partnery soutěže v tomto roce byly společnosti Nestlé Česko pro kategorii Grafický 2D návrh, Pivovary Staropramen pro kategorii Design POP materiálu a T-Mobile Czech Republic pro  kategorii Návrh in-store  komunikační kampaně.

Kdo letos patřil k nejúspěšnějším?

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Nestlé Česko zvítězila práce V objetí kakaovníku od Elizavety Krasilnikové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

 

 

V této kategorii byly oceněny také další návrhy. Cenu za kreativitu si odnesla Tereza Řeháková ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové za soutěžní práci Studentská pečeť - ulov si tu svou!  Cena sympatie byla udělena Monice Lörinczové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za soutěžní práci, která nesla název Návrh komunikace.

 

 

 

Vítězem v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Pivovary Staropramen se stal návrh Ostravar display, jehož autorkou je Viktorie Rygarová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

 

 

I v této kategorii udělila odborná porota soutěže zvláštní ocenění.  Cenu za kreativitu získal návrh Kolo štěstí od Nikol Húdkové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Porota rovněž udělila Cenu sympatie návrhu Prodejní stojan Ostravar, který v soutěži představil Ondřej Muroň ze Střední umělecké školy v Ostravě.

 

 

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti T-Mobile Czech Republic  se na prvním místě umístila práce Buď to ty!. Autory vítězného návrhu jsou Kateřina Soukupová a Štěpán Avakyan z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.

 

Ocenění byla vítězům soutěže slavnostně předána na galavečeru POPAI DAY 2022, který proběhl 24. listopadu 2022 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

 

Výsledky soutěže POPAI  STUDENT AWARDS 2022 jsou prezentovány na popai.cz.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS