V soutěži POPAI STUDENT AWARD 2019 představili studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.
Letos byl asociací POPAI CE uspořádán již třináctý ročník tohoto úspěšného projektu, který zviditelňuje práce mladých talentů a budoucích profesionálů v oboru marketingové in-store komunikace.
Partnery letošního ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p. pro kategorii Grafický 2D návrh, Český národní podnik, s.r.o. - výrobce a prodejce kosmetické značky MANUFAKTURA pro kategorii Design POP materiálu a JT International spol. s r.o. pro kategorii Návrh in-store komunikační kampaně.
Společnost 3A Composites – POLYCASA podpořila projekt jako partner - dodavatel materiálů zdarma pro soutěžící.
Celkem 71 soutěžních prací bylo přihlášeno studenty z těchto škol: Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Střední umělecká škola, Ostrava, Střední škola vizuální tvorby, Hradec Králové, Střední škola mediální grafiky a tisku, Praha a Vyšší odborná škola, Varnsdorf.
Ocenění vítězům soutěže byla slavnostně předána na galavečeru POPAI DAY 2019, který proběhl 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha.
Výsledky soutěže POPAI STUDENT AWARDS 2019 se snímky oceněných prací a katalog soutěže si můžete prohlédnout na webových stránkách soutěže.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS