POPAI STUDENT AWARD 2019 ocenila studentské projekty komunikace v prodejních místech

Vloženo: 5.12.2019

V soutěži POPAI STUDENT AWARD 2019 představili studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.

Letos byl asociací POPAI CE  uspořádán  již třináctý ročník tohoto úspěšného projektu, který zviditelňuje práce mladých talentů a budoucích profesionálů v oboru marketingové in-store komunikace. 

Partnery letošního ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p. pro kategorii  Grafický 2D návrh, Český národní podnik, s.r.o. - výrobce a prodejce kosmetické značky MANUFAKTURA pro kategorii Design POP materiálu a JT International spol. s r.o. pro  kategorii Návrh in-store  komunikační kampaně.

Společnost 3A Composites – POLYCASA podpořila projekt jako partner - dodavatel materiálů zdarma pro soutěžící.

Celkem 71 soutěžních prací bylo přihlášeno studenty z těchto škol: Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Střední umělecká škola, Ostrava, Střední škola vizuální tvorby, Hradec Králové, Střední škola mediální grafiky a tisku, Praha a Vyšší odborná škola, Varnsdorf.

 Ocenění vítězům soutěže  byla slavnostně předána na galavečeru POPAI DAY 2019, který proběhl 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha.

Výsledky soutěže POPAI  STUDENT AWARDS 2019 se snímky oceněných prací a katalog soutěže si můžete prohlédnout na webových stránkách soutěže.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS