POPAI STUDENT AWARD 2023 - nové originální nápady pro komunikaci v retailu

Vloženo: 1.12.2023

Novinka POPAI CE

Soutěž POPAI STUDENT AWARD každoročně představuje nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, které na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci.

Soutěž přitahuje stálou pozornost odborné veřejnosti díky originálním, kreativním nápadům soutěžících studentů a je zajímavou příležitostí pro mladé talentované tvůrce a budoucí odborníky na poli marketingové komunikace. Letošní ročník soutěže nebyl výjimkou -  přinesl řadu inspirativních studentských návrhů, které soutěžící prezentovali v rámci třech soutěžních kategorií.

Partnery 17. ročníku soutěže byly společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko pro kategorii Grafický 2D návrh, Plzeňský Prazdroj pro kategorii Design POP materiálu a Nestlé Česko pro kategorii Návrh in-store  komunikační kampaně.

Kdo letos patřil k nejúspěšnějším?

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko zvítězila práce Moment tvoříme my od Doroty Švorčíkové ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové.

V této kategorii byly oceněny také další návrhy. Cenu za kreativitu si odnesl Patrik Kapičák z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za soutěžní práci POP pre Coca-Colu.   

Cena společnosti Coca-Cola HBC  byla udělena Lucii Žabkové ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové za soutěžní práci, která nesla název Coca-Cola&kuře: dokonalé spojení za každého období.

Vítězem v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Plzeňský Prazdroj se stal návrh Stojan - vánoční stromeček, jehož autorkou je Anna Fischerová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

I v této kategorii udělila odborná porota soutěže zvláštní ocenění. Cenu za kreativitu získal návrh 3D grafický návrh paletového designu od Jakuba Ivanča z EKO Gymnázia a SOŠ Multimediálních studií v Poděbradech.  

Porota rovněž udělila Ceny společnosti Plzeňský Prazdroj, a to dvěma návrhům. Tato cena patřila návrhu Vytoč si vánoční náladu!, který v soutěži představila Kateřina Drabinová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Druhým oceněným návrhem byl POP pre Pilsner Urquell - predajný ostrovček od Martina Bielika z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Nestlé Česko se na prvním místě umístila práce Break for the planet. Autorkou vítězného návrhu je Petra Sklenářová ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové.

Ocenění byla vítězům soutěže slavnostně předána v rámci programu akce POPAI DAY 2023, který proběhl 23. listopadu 2023 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

 

Výsledkovou listinu POPAI STUDENT AWARD 2023 a další informace najdete ZDE

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS