Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společnostmi Shopper Marketing Prague, s.r.o. a POS Media Czech Republic, s.r.o. představuje nový projekt SHOPPER MARKETING LAB zaměřený na inovace prodejní plochy v obchodních řetězcích.
Tento projekt SHOPPER MARKETING LAB bude větším i menším obchodním řetězcům, po provedení marketingového auditu, pomáhat optimalizovat prodejní plochu, kategorie zboží a také pomůže s aktivací zákazníků.
Projekt se chce zaměřovat na následujících pět cílů:
Jak se budou jednotlivé společnosti na tomto projektu podílet?
Portál Místoprodeje.cz tomuto projektu bude zajišťovat publicitu, především prostřednictvím tiskových zpráv, rozhovorů s retailovými odborníky a uváděním případových studií.
Společnost POS Media Czech Republic bude u projektu zajišťovat realizační zázemí, provádět výzkumnou metodu Mystery shopping a provádět servis v terénu a instalaci.
Shopper marketingový tým společnosti SMP bude snímat data z prodejní plochy obchodního řetězce, vyhodnocovat získaná data, vytvářet návrhy změn na prodejní ploše a zpracování case studies.
Ukázka snímání prodejní plochy
Zájemci o účast v tomto projektu z řad velkých i malých maloobchodníků se mohou přihlásit na emailu redakce@mistoprodeje.cz.
O odborném portálu Místo prodeje.cz |
Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.
O společnosti Shopper Marketing Prague, s.r.o. |
Společnost SMP vznikla z potřeby dalšího rozvoje a rozšíření služeb a jako specializovaná divize poradenské firmy Frey Consulting. Ta působí na českém trhu od roku 2004 a stala se známou především díky svému zaměření na aplikaci nových trendů do marketingové praxe. Zakladatelem společnosti je PhDr. Petr Frey, který působí jako marketingový konzultant, stratég a lektor. Je také autorem publikací o marketingu a koordinátorem projektových týmů SMP.
Vlastní společnost se cíleně orientuje na komplexní podporu firem a agentur v oblastech mediální komunikace a shopper marketingu. Nabízí konzultační, vzdělávací služby a realizaci komunikačních projektů (Publicity management). Tým SMP poskytuje nezávislé poradenství pro mediální plánování, audit mediálních kampaních a zpracování projektů pro využívání nových médií nebo jejich akvizice.
O společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o. |
Společnost POS Media byla založena v roce 1998 a v současnosti je největší mediální skupinou pro oblast maloobchodu v Evropě a jedničkou na trhu v oblasti komunikace uvnitř nákupních prostor. Její specializací je vytváření mediálních řešení pro místa prodeje, avšak kromě instore medií a merchandisingu nabízí rovněž marketingová řešení pro lokace mimo prodejny (promo aktivity jako ochutnávky a sampling) a digitální řešení.
POS Media je exkluzivním partnerem nejznámějších evropských maloobchodních řetězců a v každé geografické oblasti, kde působí, zastupuje významné zadavatele reklamy.
Skupina POS Media Europe má v současnosti pobočky v České republice (POS Media Czech Republic), v Maďarsku (POS Services), Polsku (POS Media Poland), na Slovensku (POS Media Slovakia), Ukrajině (POS Media Ukraine), v Německu (POS Media Germany) a v Rusku (POS Media Russia).
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
editor portálu
Email: oupic@smprague.cz
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS