Novinka člena POPAI CE
Agentura POS Media se rozhodla navázat na všeobecně oblíbený koncept Shop In Shopů a klientům nyní nabízí tento formát i ve zmenšené podobě. Jako jeden z prvních využil tuto variantu klient Procter & Gamble pro svou značku Oral-B. POS Media připravila celou kampaň od kreativních návrhů až po finální instalaci v místě prodeje. Zaměřena byla na elektrické kartáčky, pasty a doplňkově i na klasické kartáčky, nitě a hlavice. Vzhledem ke skladbě produktů byl celý vzhled SIS inspirovaný prostředím koupelny. Hlavní část byla tvořena skříňkou a jako wow prvek bylo použito umyvadlo s reálným zrcadlem. Pro větší zviditelnění hlavních produktů posloužily makety elektrického kartáčku a pasty. Celá instalace přitom zabrala méně než 2 m2, ale jeho vizibilita v prostoru naprosto splnila svůj účel. Mini SIS se tak perfektně hodí i do prodejen s menší prodejní plochou.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS