Novinka člena POPAI CE
Garnier Botanic Therapy je řada pěsticích přípravků na vlasy, které svým složením vycházejí z přírody a přírodních ingrediencí. A právě přírodní ingredience měly být hlavním sdělením spotřebiteli v místě prodeje.
Kartonové dvoupaletí pro společnost L´Oréal proto designéři společnosti Authentica navrhli v imitaci dřeva a doplnili grafiku motivy rostlin. Aby sdělení maximálně podpořili, dozdobili okolí topru rostlinami, které není třeba zalévat.
Podlahová samolepka vymezuje pak bezprostřední okolí a informuje spotřebitele o novém produktu na trhu.
„Vystavení působí celkově velmi příjemným dojmem. Společnými silami se nám podařilo zkombinovat přírodní design s edukací koncového spotřebitele na prodejně a jako podpora funguje výborně, s účinností kampaně jsme tedy velmi spokojení,“ říká Václav Kubát, Senior Trade Marketing Manager pro Českou republiku a Slovensko ze společnosti L´Oréal.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS