Seminář POPAI CE představí exkluzivně vybrané výsledky nejrozsáhlejšího syndikovaného výzkumu nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech. Akce proběhne 8. 12. 2015 od 12,30 do 16,30 hod v přednáškové místnosti i Ipsos s.r.o.,Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Výzkum se změřil na aspekty vlivu místa prodeje na zákazníky, jejich zkušenosti, preference, zvyky, chování a rozhodováni při plánování nákupu a samotném nakupování.
Během semináře Vás seznámíme například:
· se sociodemografickými daty o cˇeských nakupujících a jejich segmentací,
· s faktory ovlivňujícími plánování nákupu (naprˇ. letáky, internet atp.), ? ?
· s nástroji využívanými při nakupování (naprˇ. nákupní seznamy, telefon atp.), ?
· s mírou a důvody nákupního rozhodování v místě prodeje (In store decision rate), ?
· s důvody a faktory ovlivňujícími neplánované nákupy a zamítnutí nákupu, ?
· s hodnocením prodejen a produktových kategorií nakupujícími,
· s vlivem POP komunikace na prodeje a nákupní rozhodování. ?
Součástí některých výstupů je také srovnání s maďarskými a americkými výsledky studie.
Přednášejí:
Andrea Vozníková, CMI MD Manager CR&SR, Shopper CEE, Unilever
Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Martin Boček, ,Business Development Director Ipsos CZ&SK
Seminář je exkluzivně určen pouze pro členy POPAI CE, zástupce zadavatelů reklamy, maloobchodu a odborná média.
Změna programu vyhrazena
V příloze najdete program akce s podmínkami účasti a přihlášku.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek prosíme uhradit do data konání akce.
Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
dkrofianova@popai.cz
2015_12_08_Seminář_Shopper Enagement Study_Nr1 (90,45 KB) | |
Prihlaska_08122015 (901 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS