Pozvánka na seminář Shopper Engagement Study Czech Republic 2015

Vloženo: 6.11.2015

Seminář POPAI CE představí exkluzivně vybrané výsledky nejrozsáhlejšího syndikovaného výzkumu nákupního chování v českých supermarketech a hypermarketech. Akce proběhne 8. 12. 2015 od 12,30 do 16,30 hod v přednáškové místnosti i Ipsos s.r.o.,Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E,  Praha 1.

Výzkum se změřil na aspekty vlivu místa prodeje na zákazníky, jejich zkušenosti, preference, zvyky, chování a rozhodováni při plánování nákupu a samotném nakupování.

Během semináře Vás seznámíme například:
·  se sociodemografickými daty o cˇeských nakupujících a jejich segmentací,
·  s faktory ovlivňujícími  plánování nákupu (naprˇ. letáky, internet atp.), ?  ?
·  s nástroji využívanými při nakupování (naprˇ. nákupní seznamy, telefon atp.), ?
·  s mírou a důvody nákupního rozhodování v místě prodeje (In store decision rate), ?
·  s důvody a faktory ovlivňujícími neplánované nákupy a zamítnutí nákupu, ?
·  s hodnocením prodejen a produktových kategorií nakupujícími,
·  s vlivem POP komunikace na prodeje a nákupní rozhodování. ?

Součástí některých výstupů je také srovnání s maďarskými a americkými výsledky studie.

Přednášejí:
Andrea Vozníková, CMI MD Manager CR&SR, Shopper CEE, Unilever
Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Martin Boček, ,Business Development Director  Ipsos CZ&SK

Seminář je exkluzivně určen pouze pro členy POPAI CE, zástupce zadavatelů reklamy, maloobchodu a odborná média.


Změna programu vyhrazena

V příloze najdete program akce s podmínkami účasti a přihlášku.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek prosíme uhradit do data konání akce.


Kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová
dkrofianova@popai.cz

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

2015_12_08_Seminář_Shopper Enagement Study_Nr1 (90,45 KB)
Prihlaska_08122015 (901 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS