Právě vychází březnové vydání časopisu Zboží&Prodej

Vloženo: 29.3.2021

Novinka člena POPAI CE

Co najdete v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej č. 280 (3/2021)? Rozhovor s Tomášem Prouzou, prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Téma vydání je zaměřeno na změnu spotřebitelského chování pod vlivem pandemie. Rubrika Vybavení obchodu shrnuje, jak se současné situaci přizpůsobují pokladny a pokladní systémy. Článek na téma POS/POP materiály pojednává o aktuálním vývoji komunikace v místě prodeje. Tradiční součásti jsou trendy v rámci vybraných produktových kategorií. Tentokrát jde o pečivo, výrobky pro grilování, energetické a sportovní nápoje, pánské a dámské holení a nátěrové hmoty.

 

 

Prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Tomáš Prouza věří, že obchodníci potřebují ke své práci hlavně prostor pro fungování. Rozhodování systémem brzda-plyn poškozuje nejen obchodníky. A on pevně doufá, že Česko se z krize zotaví. Pomoci by měl i Plán bezpečného fungování české ekonomiky, který s kolegy připravuje.

 

Rok s pandemií mění i chování spotřebitelů

Máme tu rok s pandemií a s ním také pohled na to, jak se změnilo spotřebitelské chování, které změny lze brát jako trvalé a které spíše přechodné, jak pandemie ovlivnila tržby v jednotlivých formátech, dopadla na promoce a také jak se proměnila ochota spotřebitelů investovat do značkových či privátních výrobků. A co vlastně můžeme čekat letos?

 

Pokladny reagují na oblibu bezobslužného nakupování

Nákup zpravidla končí průchodem pokladní zónou a následnou platbou. Snahou každého maloobchodníka by mělo být, aby zákazníci odcházeli spokojeni a s pocitem, že se chtějí opět vrátit. Důležitým prvkem, který k tomu přispívá, jsou pokladny a pokladní systémy. Ty dnes totiž kromě platby nabízejí další užitečné vlastnosti, a navíc poskytují bezobslužnost.

 

POS/POP materiály se přizpůsobují nelehké situaci

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.

 

Kategorie pod lupou

Rubrika CatScan opět předkládá detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní se můžete blíže seznámit s trendy v rámci pečiva, produktů pro grilování, energetických a sportovních nápojů, pánského a dámského holení a nátěrových hmot. Články doplňují také informace o prodejích, data a komentáře. Jejich vyhledávanou součástí je výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS