Právě vyšlo dubnové vydání časopisu Zboží&Prodej

Vloženo: 27.4.2023

Novinka člena POPAI CE

Co najdete v aktuálním vydání časopisu Zboží&Prodej 4/2023? Setkání s Radimem Lundou, generálním manažerem obchodní sítě Žabka, zahrnuje také detaily k nabídce trvale nízkých cen. Téma vydání předkládá současný vývoj udržitelnosti jako byznysu a příležitosti k dalšímu rozvoji. Rubrika E-commerce se věnuje personalizaci a zákaznické retenci, nezbytnému pilíři růstu každého e-shopu. Analýzy vybraných kategorií shrnují aktuální trendy v rámci piva, nealkoholických nápojů, cukrovinek, sušenek a oplatek, a školních a kancelářských potřeb.

 

Ani tištěný leták, ani věrnostní program. Obejdete se bez nich, když zákazníkům připravíte adekvátní nabídku, například formou trvale nízkých cen. Právě cena se aktuálně skloňuje ve všech pádech. A i přes mírně pozitivní trend klesající inflace a cen energií nevidí Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka, příliš optimisticky masivní zlevňování. Stojíme podle něj před velkou výzvou – ceny bude muset trh postupně akceptovat.

 

Udržitelnost jako byznys a příležitost pro další rozvoj

Na začátku letošního roku rozvířil zatím ještě stále celkem poklidné vody udržitelnosti fakt, že v Německu začal platit „zákon o dodavatelských řetězcích“. V praxi to znamená, že tato norma předchází legislativu, která bude celoevropsky platit později, a německé firmy musí kontrolovat dodržování lidských práv u svých dodavatelů. Dotkne se to samozřejmě i českých firem.

 

Nezbytným pilířem je dobrý základ

Personalizace a zákaznická retence je pro úspěch e-commerce hráčů velmi důležitá, pomáhá totiž utvářet a upevňovat vztah se zákazníkem, respektive vztah zákazníka k nákupní platformě. Zároveň mu v mnohém usnadňuje samotný nákup, čímž významně povznáší jeho zákaznickou zkušenost. Proto je akvizice nových zákazníků či stimulace těch stávajících k nákupu pomocí marketingových aktivit pro růst byznysových cílů zásadní.

 

Kategorie pod lupou

Opět nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydání shrnuje trendy v rámci piva, nealkoholických nápojů, cukrovinek, sušenek a oplatek, a školních a kancelářských potřeb. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální vydání časopisu Zboží&Prodej 4/2023.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS