Právě vyšlo říjnové vydání časopisu Zboží&Prodej

Vloženo: 27.10.2023

Novinka člena POPAI CE

Co najdete v aktuálním čísle časopisu Zboží&Prodej? Obchodní domy společnosti XXXLutz se nezaměřují na jeden či jen několik segmentů zákazníků. Jak v rozhovoru říká její generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko Aldin Vatres, široká nabídka zboží v různých cenových hladinách naplňuje cíl firmy, aby do „domů s červenou židlí“ přišli všichni. Téma vydání je o tom, že se některým lidem ve starším věku nedostává sociálních kontaktů. A stále více obchodníků se jim snaží vycházet vstříc. Rubrika E-commerce se zaměřuje na nezbytnost stále kráčet s dobou a inovovat jak v možnostech dopravy, tak i plateb. Analýzy vybraných kategorií předkládají trendy v rámci alkoholu, vína a sektů, slaných pochutin, doplňků stravy, funkčních a bylinných čajů, papírového a vatového programu. Zároveň s říjnovým vydání našeho časopisu byla publikována podzimní příloha pro čerpací stanice Speciál Čerpačka.

 

Deset obchodních domů napříč Českou republikou letos v portfoliu XXXLutz doplnilo kuchyňské studio, které se svou rozlohou 4 400 m² stalo největším studiem tohoto typu v ČR. Aldin Vatres, generální ředitel společnosti XXXLutz Česká republika a Slovensko, při této příležitosti kromě jiného vysvětluje, co je hlavní misí firmy v tuzemsku.

 

Retail je pro všechny

Zákazník staršího věku přichází do supermarketu, vloží zboží do vozíku a zamíří k pokladně, která nese označení Kletskassa. Jde o tu určenou pro lidi, kteří nikam nespěchají a potřebují své tempo. Personál je u těchto pokladen vyškolen, aby si se zákazníky v klidu popovídal a nikdo nikam nespěchal... Téma vydání se tentokrát zaměřuje na to, jak vyjít v prodejně vstříc seniorům.

Češi rádi platí později

Když zákazníkovi nedáte na výběr, odejde ke konkurenci. Pokud chcete jako obchodník uspět, musíte kráčet s dobou a inovovat. V e-commerce to neplatí jen pro sortiment, ale i možnosti dopravy a způsoby placení. V tomto ohledu může pomoci například odložená platba až po vyzkoušení zboží.

Kategorie pod lupou

Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v segmentu alkoholu, vína a sektů, slaných pochutin, doplňků stravy, funkčních a bylinných čajů, papírového a vatového programu. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Speciál Čerpačka Podzim 2023

Zvláštní příloha shrnuje aktuální vývoj v kategoriích, které hrají hlavní roli v nabídce čerpacích stanic. Ohlíží se také za 11. kongresem pro provozovatele čerpacích stanic a jejich dodavatele Čerpačka, který letos proběhl pod heslem Aby váš byznys nebyl jako na horské dráze.

 

Časopis si můžete předplatit ZDE.

Prohlédnout si aktuální číslo on-line můžete ZDE.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS