Pop-up průmysl v posledních letech vzrostl o několik desítek miliard dolarů ročně. Obchody tohoto konceptu nejsou jen trendem dnešní doby. Jde o promyšlený marketingový tah, přinášející výhody zejména spotřebitelům, a ti je berou všemi deseti.
Pop-up story, respektive dočasné obchody na nečekaných místech a většinou ve velmi zajímavém designu, již řadu let fungují ve Velké Británii nebo Spojených státech amerických. Krátkodobé pronájmy maloobchodních prostor se zabydlely i u nás. V České republice dočasná maloobchodní zařízení rostou co do počtu – a to nejen v nákupních centrech, kde je lze vídat zejména v období svátků – ale nově se objevují také na dříve nemyslitelných místech. V současnosti se s nimi můžeme setkat na letištích, vlakových a autobusových nádražích, v bývalých fabrikách, které nově fungují jako kulturní centra, ale i všude jinde, kde je koncentrována zvýšená aktivita lidí.
Obchodníci chtějí pomocí pop-up storů docílit toho, aby zákazníci nevnímali návštěvu obchodu jako zdlouhavý nákup, ale jako zážitek a snadné uspokojení svých potřeb. Samotní spotřebitelé, ovlivněni hektickým tempem dnešní doby, to více než vítají, protože mají možnost nakoupit zboží či služby rychle – třeba jen když procházejí kolem například do práce.
Text celého článku najdete na odborném portálu mistoprodeje ZDE.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS