Novinka člena POPAI CE
Aroma působí na smysly podvědomě a efektivně pracuje s lidskými emocemi. Na základě vůní si vytváříme trvalé vzpomínky, které se nám při kontaktu se známou vůní vracejí a na chvíli se dokážeme nostalgicky vrátit v čase. Retail, restaurace a hotely už objevily kouzlo brandingu a svoji značku posilují charakteristickou vůní.
Sítě hotelů dbají na to, aby ve všech hotelech byla stejná vůně, zákazník se má v hotelu cítit jako doma, vždy bezpečně a komfortně. Tenhle komfort zabezpečuje právě známé aroma, které je stejné v New Yorku, v Tokiu i v Londýně. Lidský mozek si dokáže zapamatovat až 10 000 vůní a ukládá si je do dlouhodobé paměti.
Ve společnosti Store Media se věnujeme vytváření dokonalé atmosféry v hotelech, a to vždy dle požadavků klienta. Vůně dokáže vyvolat všechny druhy emocí. Pokuste se ve svých vzpomínkách vrátit v čase a představte si váš oblíbený koláč z dětství. Teď si představte, že vcházíte do hotelové restaurace na snídani a místnost je aromatizována právě touto vůní. Určitě si k tomuto místu vytvoříte pozitivní vztah a rádi se tu zastavíte ještě jednou.
Důležitou částí aroma marketingu pro hotely je recepce. Všichni víme, jaký důležitý je první dojem a vytvořit příjemný „welcome effect“ je první krok k úspěšnému aroma marketingu. Široké spektrum vůní umožňuje vytvoření požadované atmosféry ve všech částech hotelu. Do restaurací se standardně přidává vůně kávy, vanilky nebo bazalky, na recepci se vybírá vůně, která vytváří branding a zákazníci jsou podle ní schopni hotel identifikovat. Pro wellness se používají příjemné, svěží vůně, které jsou vhodné na relax.
O aroma marketingu jsme mluvili s Jaroslavem Ratajem, ředitelem komplexu Allegria – Hotel, golfový rezort a wellness v Rakousku.
"Po dlouholetých zkušenostech v hoteliérství vím, jak může právě příjemné aroma přispívat k celkovému „well-being“ hostů a umocnit tím zážitek z jejich pobytu o to více. Právě proto považuji aroma marketing za velmi účinné a zároveň za nenásilný marketingový tah, který dotváří proces brandingu v našem rezortu.“
Pro aromatizování využívá Store Media různé druhy přístrojů, aby bylo možné provonět jakýkoliv prostor a zvýšit tak spokojenost zákazníků i posílit jejich vztah k hotelu.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS