Rajec a Royal Crown lákají nakupující na hravost a originalitu

Vloženo: 21.6.2023

Novinka člena POPAI CE

Ve spolupráci s Kofola a.s. připravila agentura Dago dvě aktivace: pro značku pramenitých vod Rajec a nápoj Royal Crown Cola. Obě vystavení jsou jedinečné svým provedením a odráží se v nich charakteristické atributy daných značek. Rajec promuje novinku Čaj Ledová bylinka, která je zatím určená pouze pro slovenský trh. RC Cola pomocí unikátní jižanské atmosféry, kterou POS nosiče navozují, láká na soutěž a novinku RC Cola No sugar.

Rajec, značka pramenitých vod z čisté slovenské přírody, přichází s novým ledovým čajem, který je možné si vychutnat ve třech bylinkových variantách – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta. Hlavním úkolem bylo přenést chuť a svěžest do jednotlivých typů P.O.S. Dominantou vystavení je Čaj Ledová bylinka v nadživotní velikosti, kterou zákazníci nepřehlédnou. Je obklopená panenskou přírodou Rajecké doliny, která je se značkou neodmyslitelně spjatá. Dago vytvořilo tři typy vystavení – shop-in-shop, mini shop-in-shop a paletový branding, které jsou k vidění prozatím pouze na slovenském trhu.

Atraktivní shop-in-shopy pro Royal Crown Cola promují soutěž ve vybraných řetězcích, a také novou variantu RC Coly bez cukru. Záměrem agentury bylo vytvořit pro zákazníky emoční zážitek. Vystavení je v podstatě zmenšenina jižanského domu s typickou verandou doplněnou o dalšími prvky, jako hodiny, lednice s nápoji nebo knihovna s reálnými knihami.  Nechybí ani želva, která podtrhuje slogan kampaně: „Zpomal tempo a vyhraj“. S aktivací se mohou zákazníci setkat v obchodech Albert, Kaufland a od konce června také v Globusu, kde na ně bude čekat další překvapení.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS