Odpověď na měnící se potřeby kamenných prodejen
Kvůli rostoucímu objemu elektronického obchodu hledají provozovatelé kamenných prodejen způsob, jak si udržet zákazníky. Značná část obchodníků investuje do jedinečného designu příslušenství a do technologie, kterými chce zákazníkům připravit zajímavý, interaktivní a nezapomenutelný zážitek.
A podle výzkumu se toto úsilí vyplácí – přes rychlý růst elektronického obchodu se i tak v USA 90 % maloobchodních tržeb realizuje v kamenných prodejnách. Klíčem je najít způsob dosažení efektivity v obou světech.
V tomto proměnlivém prostředí nacházejí obchodníci cesty k elegantnímu propojení elektronických a kamenných obchodů. Od prostředí provozovny to ovšem vyžaduje určitý vývoj. Někteří zástupci retailu se snaží snížit režijní náklady omezením počtu prodejen, jiní mění prodejní strategii a zjišťují, jak fyzickému prostoru vtisknout nový smysl.
Přizpůsobit se trendu vývoje maloobchodního prostředí a návyků kupujících může obchodníkům pomoci flexibilní, interaktivní a mobilní prodejní vybavení. V celé řadě segmentů trhu pokračují retaileři v experimentování bez ohledu na to, zda změny realizují rozsáhlou proměnou designu prodejny nebo drobnými úpravami v uspořádání prodejního místa.
Celý text materiálu v originále, který publikovala globální asociace Shop!, najdete v příloze.
Retail Store Fixtures (10,81 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS