Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Vloženo: 27.8.2018

Novinka člena POPAI CE

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřená na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška.

Jedná se o kartonové jednopaletové stojany, které letos dávají větší prostor kreativní části kampaně, aby do ní zapadly jako celek. O realizaci včetně naplnění vystavení v prodejnách se stará společnost Dago. 

                 

Letošní hrdina kampaně Kofoly, robot Karel, se po televizních spotech, sociálních sítích a dalších kanálech dostává také do prodejen. Jednopaletové vystavení využívá Karla jako dominantní prvek, aby si zákazník snadno spojil jeho postavu s příběhem hledání kybernetické lásky z dalších částí kampaně. „Od předchozích let se vystavení liší nižším důrazem na množství vystaveného produktu. Celá polovina je věnována kreativnímu pojetí, abychom dosáhli zviditelnění značky v rámci kampaně,“ vysvětluje Jana Riegerová, trade marketing manager senior retail CS ze společnosti Kofola. Do 8. srpna byly stojany v prodejnách Globus, nyní jsou do 4. 9. v prodejnách Aholdu a do 16. 9. ve vybraných obchodech Hruška.

Celé vystavení je vyrobeno z kartonu a má několik zajímavých vlastností. Je oboustranné, může proto stát samostatně v prostoru. Jeho zvláštností je také to, že v sobě neobsahuje paletu. „Stojan s robotem Karlem je monolit, který sestavíme kompletně u nás, dovezeme na místo a naplníme produkty,“ popisuje Miroslav Obrátil, project manager z realizační firmy Dago. Postup montáže u dodavatele byl kvůli větší složitosti stojanu zvolen pro usnadnění práce merchandiserů na prodejnách. Bezpaletová konstrukce umožnila vytvořit oblé rohy stojanu a využít je pro branding. Značka je tak viditelná z jindy hůře využitelných úhlů. Vizuální přitažlivost kartonového provedení zvyšují 3D prvky a jejich vrstvení, například kolečko na hlavě robota a další součásti s industriální tematikou. „Jedná se o podobné řešení jako kartonový stojan Rajec, který uspěl v pařížském klání POPAI Euro Awards. Vyšší podíl imageové části celkové kompozice i tohoto vystavení zvyšuje atraktivitu a některé prodejny mají též z důvodu líbivosti sklon nechávat je na ploše i po skončení akce. Bude nás těšit, pokud se to zčásti podaří i s robotem Karlem,“ dodává Jana Riegerová z Kofoly.

„V posledních dvou letech sledujeme používání atraktivnějších vystavení, která mají nejen podpořit prodej, ale zároveň zprostředkovat unikátní zážitek při setkání s takto prezentovanou značkou. S tím se mnohdy pojí přání klientů kompletnějšího servisu: sestavení ve výrobě, doprava na prodejnu a naplnění produkty. Jelikož důraz na kreativitu a vizuální přitažlivost vystavení dále sílí, očekáváme do budoucna nárůst počtu projektů realizovaných tímto způsobem,“ doplňuje Miroslav Obrátil.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS