Sales Amplifier – převrat zavedených konceptů na POS

Vloženo: 5.12.2018

Novinka člena POPAI CE

Sales Amplifier v případové studii pro Bohemia Chips společnosti Intersnack na POPAI DAY 2018 v Praze.


Kdo chce znát nejnovější trendy marketingové komunikace na POS, nesmí chybět na POPAI DAY. THIMM Packaging se aktivně zúčastnil konference POPAI Fórum jako partner. Společnost na svém stánku představila zcela nový koncept z vlnité lepenky pro posílení prezentace na POS: „Sales Amplifier“ v ukázkovém provedení pro chipsy Bohemia společnosti Internack a.s. Digitálně potištěný stojan z vlnité lepenky, který vystačí s několika málo komponenty a je neočekávaně variabilní.

V jednoduchosti je síla. To potvrzuje inovativní řešení Sales Amplifier z produkce THIMM. Jedná se o digitálně potištěný displej z vlnité lepenky, který jde zcela novou cestou a rozvrací dosavadní displejové koncepty pro druhotné umístění na POS. Základem je nepotištěná vnitřní část displeje, podstavec a standardizované paletky, které z vnější strany doplňuje jednodílný individualizovaný digitálně potištěný plášť.

Pro výrobce různých druhů produktů a příchutí je Sales Amplifier optimálním řešením, které přináší velkou flexibilitu a šetří zdroje i náklady. U displejů, které pro své různé produkty doposud využívají, musí být pro každý druh či příchuť vyrobena a potištěna každá část displeje zvlášť. To je časově i finančně náročné. Princip konceptu Sales Amplifier umožňuje vyrobit všechny vnitřní standardizované nepotištěné části displejů pro všechny různé varianty zákazníka najednou a displeje pak rozlišit až ve finální fázi individualizovaným, digitálně potištěným pláštěm. Paletky zůstávají ve všech displejích stejné, ale výsledný vzhled displeje stanoví až vnější plášť, který dle potřeby zakryje nebo zviditelní ty části displeje, které jsou v daném případě potřeba. Displej je lehce složitelný i rozložitelný. Pouhou změnou pláště lze tentýž displej v místě prodeje přizpůsobit jiné promoční akci.

V rámci POPAI DAY na svém stánku THIMM Packaging představil případovou studii provedení konceptu Sales Amplifier pro hned 9 druhů příchutí Bohemia Chips společnosti Intersnack a.s. Leoš Máslo, project manager POS v THIMM Packaging: „Každý displej má jiný tiskový motiv sladěný s kampaní Bohemia využívající známé tváře hokejistů a na POS tak jasně zvýrazní různé druhy příchutí chipsů. Jeden z digitálně potištěných displejů je navíc doplněn prolinkem, kterým se díky mobilním aplikacím spotřebitel již na POS propojí s reklamním videem chipsy Bohemia. Tento koncept zcela přetváří dosavadní zaběhnuté postupy.“

O společnosti THIMM Skupina THIMM je vedoucím poskytovatelem obalových řešení a partnerem pro distribuci zboží. Portfolio firmy zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb týkajících se obalového segmentu v rámci celého dodavatelského řetězce. K okruhu jejich zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 000 zaměstnanců v 19 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a dosahuje ročního obratu přes 570 milionů eur.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS