SAMOŠKA MÍŘÍ I DO ON-LINE PROSTŘEDÍ

Vloženo: 3.12.2018

Novinka člena POPAI CE

Skupina Atoz Retail pořádá od roku 2008 dvakrát ročně kongres na podporu tradičního trhu Samoška. Jeho cílem je informovat a inspirovat domácí maloobchodníky a pomoci jim obstát na vysoce konkurenčním trhu.

Cílovou skupinou jsou maloobchodníci – majitelé, manažeři a pracovníci jak samostatných prodejen, tak obchodů zařazených do některé ze sítí, jako jsou např. Bala, Brněnka, CBA, Coop, Enapo, Eso market, Flop či Hruška, a v neposlední řadě zástupci centrál těchto sítí i jejich dodavatelé.

Po kongresu vychází vždy speciál časopisu Zboží&Prodej věnovaný této akci s názvem Ozvěny Samošky, který shrnuje nejdůležitější momenty kongresového programu, přináší fotografie, názory účastníků a další zajímavosti. Obchodníci na tradičním trhu mohou také vzájemně komunikovat na facebookové stránce kongresu Samoška.

„Vzhledem k tomu, že cílovou skupinou projektu je 10 000 obchodníků na tradičním trhu a ne každý se může kongresu účastnit, rozhodli jsme se projekt rozšířit i do on-line prostředí a aktuálně spouštíme nový www.samoskaweb.cz, který doplní měsíční newsletter se zprávami z domácího maloobchodu, rozhovory s osobnostmi tradičního trhu, tipy na zajímavé novinky i informacemi o přípravách kongresu,“ říká Jana Medenica, manažerka projektu Samoška. Nový web bude přinášet aktuální zpravodajství z tradičního trhu, profily maloobchodních sítí i dodavatelů, profily úspěšných obchodníků, rozhovory i data z vývoje trhu.

Chcete dostávat newsletter Samoška News? Registrujte se na: www.atozregistrace.cz/samoska

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS