Seznamte se s hvězdnými novinkami 3D reklamního nebe pro rok 2019

Vloženo: 30.11.2019

Již 19. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy je úspěšně za námi. Soutěž s dlouholetou tradicí je přehlídkou novinek z oblasti 3D reklamy a zároveň jedinečným zdrojem inspirace i nových poznatků o našem trhu s reklamními a dárkovými předměty.

Do letošního ročníku byl přihlášen rekordní počet soutěžních exponátů. V devíti kategoriích soutěžilo celkem 82 předmětů.

Soutěž proběhla pod vedením Asociace POPAI CENTRAL EUROPE a za podpory partnerů. Hlavního partnerství letošního ročníku soutěže se ujala společnost REDA a.s. Soutěž rovněž podpořila i společnost SPEED PRESS Plus a.s. jako partner soutěžní kategorie „Reklamní textil“. Mediálním partnerem soutěže byl časopis Marketing & Media.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže a předání cen proběhlo 21. listopadu 2019 v rámci galavečera POPAI DAY 2018 v Kongresovém centru TOP Hotelu Praha na pražském Chodově.

Nejvyšší ocenění „Absolutní vítěz soutěže“ získaly letos hned dva exponáty, a sice 3D piškvorky PF 2019 od pana Ing. Rostislava Čermáka, specialisty v oblasti 3D reklamy, který se věnuje individuálním projektům zaměřeným na originální zakázkovou výrobu. Dalším exponátem pak byly Opavia sušenkové tenisky od společnosti PR.Konektor, s.r.o.

   

3D piškvorky PF 2019

Přihlašovatel: Ing. Rostislava Čermák 

Opavia sušenkové tenisky

Přihlašovatel: PR.Konektor, s.r.o.

Exponát 3D piškvorky PF 2019, kreativní a mysl rozvíjející vánoční dárek pro vedoucí pracovníky IT oddělení, byl vyroben v barvách zadavatele a doplněn jednak o speciální, pro tento produkt vyvinutý, kryt, který současně slouží jako zásobník hracích kuliček, tak o zakázkově vyrobené čokolády se symboly piškvorek a logem klienta pro doplnění energie manažerů. Dárkový obal obsahuje PF 2019 a také návod ke hře. A jako originální skládačka zajišťuje ucelený komplet hry a sladkostí.

Opavia sušenkové tenisky využívají motivů polomáčených sušenek, esíček, oplatek a dalších produktů z portfolia Opavia, na které tak rádi všichni vzpomínáme z dětství. Nápad vzešel z průzkumu, dle kterého si zákazníci pojí se značkou Opavia pozitivní emoce a myšlenky na rodinu a dětství. Ve společnosti PR.Konektor měli za úkol vymyslet koncept oslavující mladší generaci a k tomu ještě nalézt pro výrobu partnera, který by používal tradiční postupy, platil za kvalitního výrobce na trhu a svou originalitou zaujal mladší cílovou skupinu. Hledali tradice v moderním kabátu a našli Tikoki, kteří tradiční dizajnové tenisky šijí na starých baťovských strojích a nespolupracují s nikým a s ničím, co za sebou nemá příběh. Tenisky se sušenkovým potiskem mají tvar oblíbených sportovních bot, každý pár přitom z výroby vychází jako jedinečný. Jsou z přírodních materiálů, bavlny a kaučuku.

Kompletní seznam oceněných předmětů soutěže najdete na stránkách soutěže.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS