POPAI CE představuje aktualizovaný projekt Typologie POP médií v maloobchodě.
Cílem tohoto projektu bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.
Materiál zahrnuje jednotné názvosloví a typologii POP prostředků, které jsou srozumitelné zadavatelům reklamy (agenturám i přímým klientům), odborným médiím i institucím, a umožňuje lépe se orientovat v široké škále současných in-store aplikací.
Přehled POP komunikačních prostředků obsahuje kromě názvů také zkratku nosiče, dostupné formáty, krátký popis a fotografii daného nosiče.
Materiál je v příloze ke stažení.
Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě (17,67 MB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS