Novinka člena POPAI CE
Nejvíce preferovanou vůní v roce 2019 je vůně perníkového koření, na druhém místě vůně skořice a na třetím místě vůně horkého jablka. Většina prodejen vánoční aroma nasazuje v polovině listopadu, první instalace začínají již 1. října. Ke svým původním vůním se většina značek vrací v lednu.
I když začátek adventu připadá většinou na poslední listopadovou neděli, již koncem října spouštějí některé značky své vánoční kampaně, které využívají i na promo nových produktů. Spuštění kampaně předchází vánoční dekorace prostorů, kterou některé značky dotvářejí typickou vánoční vůní.
Podle údajů společnosti STORE MEDIA, která poskytuje služby v oblasti smyslového marketingu na více než 2200 místech, si speciální vánoční aroma objednalo 150 prodejen, což je zhruba 7 % z celkového počtu aromatizovaných prostorů, které společnost obsluhuje.
Nižší procento STORE MEDIA odůvodňuje tím, že mnohé prodejny využívají služeb profesionální aromatizace na podporu své značky a zvýšení její afinity. Použitím stejné vůně po celý rok chtějí společnosti dosáhnout její spojení se svými službami nebo samotnou značkou. Určitou vůni si tak zákazníci pamatují a spojují například s konkrétní bankou nebo módním butikem.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS