Soutěž POPAI AWARDS 2015 ocenila nejlepší projekty komunikace v prodejních místech

Vloženo: 9.12.2015

Soutěž POPAI AWARDS, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je již tradičně vnímána jako významná událost oboru in-store marketingu pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. Soutěžní expozice je vždy jedinečnou příležitostí, kdy se zástupci odborné veřejnosti mohou seznámit s novými způsoby a formami komunikace se zákazníky v hlavních segmentech trhu a získat přehled o nejvýraznějších trendech na trhu in-store komunikace.

Letošní ročník soutěže, který proběhl na konci listopadu, byl hodnocen jako výjimečně silný s velmi vysokou úrovní a s  celou řadou atraktivních in-store realizací. V soutěži se představil rekordní počet exponátů  - celkem 83 projektů.

Do soutěže byly zařazeny POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store projekty a  další. Součástí soutěže byla rovněž soutěžní sekce POPAI AWARDS DIGITAL, ve které se prezentovaly nové digitální a multimediální projekty v prodejních místech, novinky z oblasti digitální médií, interaktivní komunikační prostředky apod.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže byl pojízdný bar Loď Captain Morgan pro  Stock Plzeň, který v soutěži představila společnost DAGO a který získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži. Nový mobilní bar ve tvaru lodi je unikátním nástrojem pro velmi působivou prezentaci a prodej značky karibského rumu. Atmosféru vedle působivého vzhledu a skutečné řezbářské práce s důrazem na kvalitní materiály podporuje osvětlení a kvalitní ozvučení. Akcí se kromě dvou barmanů účastní také Captain Morgan v autentickém kostýmu. Jeho přítomnost je spolu s lodí také dobrá příležitost pro konzumenty ke sdílení fotografií na sociálních sítích. Loď je vyrobena ze dřeva a obsahuje detaily jako reálné stožáry s plachtovím, vyřezávanou sochu na přídi nebo zdobenou záď se skleněnými okny. Mobilní bar je integrovaný na podvozek homologovaný na provoz po pozemních komunikacích a  je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladícím zařízením a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem.

Kartonový jeep - 3D reklamní poutač, který do soutěže přihlásila firma PAKETO.ONE (G.N.P. spol. s r.o.), byl v soutěži vyhodnocen jako nejlepší POP materiál na bázi papíru.  Exponát slouží jako brandová reklama na E-shop PAKETO.CZ s orientací na sortiment kartonových, dár­kových krabic.  Zmenšený model skutečného automobilu je celý vyrobený z kartonu - vlnité lepenky pouze za použití digitální UV tiskárny a řezacího plotteru. Model vyjadřuje jedinečnost a specializaci eshopu, kde významná část sortimentu jsou výrobky z kartonu, vlnité lepenky, a také rozsáhlé možnosti materiálu jako takového. Výjimečností tohoto POS produktu je vyjádřena výjimeč­nost nabídky e-shopu, kdy v předvánočním prodeji budou nabízeny nové kolekce dárkových a úlož­ných krabic pocházející z vlastní vývojové dílny a vlastní výroby e-shopu. Osobní vozidlo bylo vybráno záměrně pro představení  téměř neomezených možností prodeje a distribuce e-shopu. Pro POP materiál bylo zvoleno umístění do veřejných prostor  nákupního cent­ra.

Cena POPAI AWARD DIGITAL byla udělena projektu Interaktivní lednice od firmy RETAIL OF THE FUTURE. Ve skleněných dveřích standardní lednice je zabudovaný průhledný screen ovládaný mini PC s možností vzdálené správy. Lednici lze použít na přímý prodej produktů v retailu, zároveň na moderní a poutavou komunikaci a prezentaci značky. K interaktivní lednici lze připojit další HW jako je ozvučení (směrový zvuk neboli kameru).

Kompletní přehled oceněných exponátů soutěže včetně katalogu POPAI AWARDS najdete na
http://www.popai.cz/4-368/Vysledky-souteze-2015.aspx

Soutěž byla jednou ze součástí mezinárodní akce POPAI DAY 2015, jejíž celodenní program nabídl kromě soutěže také skvělý konferenční program POPAI FÓRUM s podtitulem „Zpátky ke kořenům retailu v (r)evoluční éře“  a společenský večer s předáním cen vítězům soutěží POPAI AWARDS 21015 a POPAI STUDENT AWARD 2015.  Atmosféru celé akce přibližují fotky v příloze.


Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

konference.zip (16,06 MB)
popaiday.zip (10,16 MB)
vecer.zip (25,47 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS