Soutěž POPAI AWARDS 2017 - přehlídka nejlepších řešení pro místo prodeje

Vloženo: 27.11.2017

Soutěž  POPAI AWARDS, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka POPAI, je již tradičně vnímána jako prestižní událost oboru in-store  marketingu pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. 

 

Letošní ročník soutěže, který proběhl jako součást programu POPAI DAY 2017 23. listopadu v Kongresovém centru TOP HOTELU Praha, představil v rámci rozsáhlé soutěžní expozice 109 realizací ve 20 soutěžních kategoriích.

Soutěž nabídla jedinečnou příležitost seznámit se nejnovějšími projekty pro účinnou komunikaci v místě prodeje, s novými formami komunikace se zákazníky a získat přehled o trendech na trhu in-store komunikace. 

K soutěžním exponátům patřily prostředky in-store komunikace, prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, projekty podpory prodeje, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store kampaně atd.  V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitální médií a také reklamní dárky v místě prodeje.

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stala in-store realizace Paletové vystavení Jägermeister, kterou pro společnost Remy Cointreau Czech Republic vytvořila společnost Dago. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.

Toto tematicky i  designově originální  vystavení  je určeno pro podzimní akci značky Jägermeister. Na prodejnách bylo pro několik řetězců hypermarketů různě velikostně adaptováno. Veškeré obměny vycházejí z hlavního, velmi zajímavého a neotřelého prvku. Tím je „origami“ skládaný jelen, který je složený z jednoho kusu dibondové desky. Celkové provedení nádherně barevně doplňují umělé stromy v podzimních barvách. Tím však škála detailů teprve začíná, protože se nezapomíná ani na správnou teplotu servírování nápoje. Proto je součástí vystavení vždy mrazák, ze kterého si zákazníci mohou láhve také odebírat. Skutečně nepřehlédnutelnou realizaci ještě vyzdvihuje kombinace oranžového a bílého LED svícení. V místě prodeje je vystavení doplněno o další navigační druhy POS (rukávy na bezpečnostních bránách, navigační podlahové samolepky).

Ciderfestival kartonový stojan, který do soutěže přihlásila společnost Plzeňský Prazdroj, byl v soutěži vyhodnocen jako nejlepší POP materiál na bázi papíru.  Stojan byl vyvinut v rámci aktivity Ciderfestival, která měla za cíl představit kategorii ciderů novým zákazníkům a posílit pozici u stávajících nakupujících. Úkolem stojanu bylo odprezentovat na jednom stojanu dva poměrně odlišné produkty. Sice se jedná o cidery, avšak chuťový profil je značně odlišný a stejně pak komunikace značek. Stojan se s tímto problémem vypořádal rozdělením na poloviny a komunikací skrze dva odlišné světy. Klíčový vizuál stojanu tedy rozděluje cidery na party (Frisco) a na piknik či relax (Kingswood). Navíc stojan umožnil prodávat i třetí cider -  Kopparberg, který je umístěn formou kartonového příživníku po straně. Stojan pojme až 100 ks produktů po naplnění. Díky umístění vícero značek byl stojan na prodejní ploše ponechán delší dobu než pouze stojan s jednou značkou a zároveň se pak zvýšila šíře distribuce.

 

Katalog všech exponátů POPAI AWARDS 2017 najdete v příloze.

Kompletní výsledky soutěže POPAI AWARDS 2017 najdete ZDE.

 

 

Soubory ke stažení

11Soutěž POPAI AWARDS 2017 - přehlídka nejlepších řešení pro místo prodeje (14,33 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS