Soutěž Shop! Global Awards 2019 ocenila české in-store projekty

Vloženo: 19.8.2019

Soutěže Shop! Global Awards, kterou organizuje světová asociace Shop!/POPAI, se účastní výhradně vítězové národních soutěží o nejlepší in-store marketingové realizace z celého světa.

V letošním ročníku soutěže, jejíž výsledky byly slavnostně vyhlášeny v červnu 2019 rámci mezinárodní oborové akce GlobalShop v Chicagu, se umístily mezi celosvětově nejlepšími také úspěšné projekty naší soutěže POPAI AWARDS.

In-store realizace, kterou do soutěže přihlásila společnost Innate  pod názvem Monument katedrály Sv. Víta Ferrero Rocher, zvítězila v kategorii Food, Grocery & Convenience - Temporary.  Katedrála svatého Víta je dominantou Pražského hradu, kterou stavěly celé ge­nerace našich předků. Na jejich počest se společnost Ferrero rozhodla v čase vá­nočním vytvořit zlatou siluetu naší nejvýznamnější památky. Naši předci na stavbu potřebovali 500 let. Tvůrci projektu potřebovali 8 000 pralinek Ferrero Rocher.  Realizace byla vystavena v obchodním domě MY Tesco na Národní v Praze v závěru loňského roku.

 

 

Dřevěné čtyřpaletí připomínající slavný koráb Captain Morgana, který zhotovila společnost DAGO pro společnost Stock Plzeň-Božkov, se stalo vítězem v silné kategorii Alcohol & Tobacco - Permanent. Toto řešení přímo na míru přináší viditelně lepší výsledky než komunikace na regálech pouhých standardních formátů. U projektu se tvůrcům vyplatilo následovat světový trend a pro budování značky Captain Morgan vsadit na vystavení větších rozměrů. Design vystavení je odvozen od námořnické tématiky, která se se značkou Captain Morgan neodmyslitelně pojí. Maximálně reflektuje prvky lodní konstrukce. Například dřevo, které výrobce při produkci využil, je upravené tak, aby vypadalo ošlehané mořem. Na paletovém ostrově nechybí ani postava Captain Morgana s kormidlem a pulzujícím červeným osvětlením.

 

Jack Daniel´s Truck, který v soutěži společně představily společnosti Advanced production a Brown-Forman Czechia, získal nejvyšší ocenění v kategorii Field & In-Store Promotion. Truck je využíván jako pojízdný bar na festivalech a promoakcích. Vizuální podoba trucku je inspirovaná dobovými motivy konce 19. století. Autentičnost trucku je zaručena a podpořena volbou tahače, jelikož jde o na zakázku upravený veterán vozidla MACK z roku 1979. Industriální a konstrukční detaily jsou inspirovány starými automobily a vlaky, které dříve převážely sudy s whiskey Jack Daniel's. Celkovým konceptem trucku je spojení tradičního starého světa whiskey s moderním tvarem rozložitelné nástavby a moderními prvky uvnitř baru, který poskytuje pohodlný prostor až pěti barmanům. Barová část odkazuje k tradičním saloonovým barům a westernu, výrazným prvkem je motiv dřeva - barová deska je vytvořena ze 150 let starých dřevěných trámů, aby korespondovala se stářím a kvalitou značky Jack Daniel's. Přední pohledová část baru je pak vyrobena z opalovaného dřeva – analogie k 2x vypalovaným sudům, ve kterých Jack Daniel's zraje. Zároveň bar splňuje nejmodernější nároky pro komfort barmanů i hostů. Truck je vybaven vitrínou s prodejem merchandisingu značky, interaktivním menu, audiosystémem a LED obrazovkou s inteligentním light systémem.

 

 

Seznam všech vítězů soutěže Shop! Global Awards najdete na webových stránkách soutěžě  www.shopawards.org.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS