Společnost Imperial Brands představila inovovaný vaporizér blu

Vloženo: 25.1.2023

Novinka člena POPAI CE

Nový elegantní design, prodloužený výkon baterie a unikátní technologie magnetických podů pro uchycení větších keramických náplní, a to vše v minimalistickém provedení. Tyto výhody nabízí spotřebitelům nový vaporizér blu 2.0, který na český trh uvedla společnost Imperial Brands.

 

Nová generace vaporizéru blu 2.0 navazuje na svého předchůdce myblu, který v roce 2021 získal ocenění Volba spotřebitelů. blu 2.0 je kombinací elegantního designu, kterému dominuje černá barva s minimalistickým provedením a snadnou ovladatelností. Hlavní výhodou je ovšem výkon – blu 2.0 je možné na jedno nabití používat až osm hodin.

 

„Stále více našich zákazníků se v poslední době odklání od klasických cigaret k alternativním nikotinovým produktům. Podle našich průzkumů již cca 20 procent spotřebitelů pravidelně používá zařízení na zahřívání tabáku nebo elektronické cigarety, mezi které jsme nově zařadili vaporizér blu 2.0,“ uvedl Bojan Stoevski, Market Manager Imperial Brands pro Českou republiku.

 

blu 2.0 přináší kuřákům možnost volby. Představuje méně škodlivou alternativu ke klasickým cigaretám, která reaguje na potřeby dnešní doby. Zařízení je šetrné k okolí, neprodukuje kouř a díky tomu je možné jej používat například na služební cestě nebo ve své kanceláři.

Vývoj a inovace oblíbeného zařízení přináší zákazníkům kromě posíleného výkonu i větší objem náplní (podů). Pro blu 2.0 mohou spotřebitelé vybírat z osmi unikátních příchutí od mentolových přes ovocné až po klasickou příchuť tabákových listů. Pody s náplněmi jsou nově keramické a obsahují magnety pro lepší uchycení k samotnému zařízení. Balení podů (2 ks) nově umožní uživateli vaporizéru až 2800 potáhnutí, tedy o 25 % více než u předchozí varianty blu.

 

„Správný tvar náplní, vhodný materiál a možnost výběru široké škály náplní jsou pro spotřebitele klíčové. U předchozího blu dlouhodobě patřily mezi nejprodávanější náplně s příchutí mentolu, klasického tabáku nebo borůvky,“ doplňuje Bojan Stoevski.

 

Standardem blu 2.0 zůstává minimalistické provedení, které spotřebitelé oceňovali i na první generaci blu. Zařízení využívá také rychlý systém nabíjení prostřednictvím USB-C kabelu. Již po 40 minutách je připraveno k dalšímu osmihodinovému používání. Nové blu 2.0 je určeno pouze pro dospělé kuřáky nad 18 let, kteří ho mohou zakoupit v síti trafik nebo v e-shopu www.blustore.cz.

 

Pro další informace prosím kontaktujte:

 

Mgr. Markéta Lavrenčíková

Corporate & Legal Affairs Manager, Imperial Brands

marketa.lavrencikova@cz.imptob.com

GSM: + 420 724 061 990

 


 

O Imperial Brands

 

Je významným producentem a distributorem nikotinových výrobků s tradicí od roku 1901. Do jeho portfolia patří klasické cigarety Davidoff, West, P&S, Gauloises, R1, L&B nebo Cabinet, řezaný tabák Golden Virginia a Drum a také další potřeby pro kuřáky uváděné na trh pod značkou Rizla. V současnosti se soustředí na tzv. produkty nové generace, které uvolňují nikotin bez hoření. Na českém trhu aktuálně nabízí vapovací zařízení blu s osmi variantami náplní v uzavřeném systému. Tyto výrobky doplňuje zařízení na zahřívaní tabáku Pulze a tabákové náplně iD. Na českém trhu působí více než čtvrtstoletí jako součást mezinárodní skupiny Imperial Brands PLC a zaměstnává přes 130 lidí. Většina z nich je s ve společnosti od začátku své pracovní kariéry, i proto společnost pravidelně získává ocenění Top Employer Czech Republic a Top Employer Europe. 1. 1. 2022 společnost změnila jméno z Imperial Tobacco CR, s.r.o., na Imperial Brands CR, s.r.o. Další informace na www.imperialbrands.cz.

 

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS