Novinka člena POPAI CE
Jednou z nich je právě Shop in Shop pro regenerační řadu vlasové kosmetiky Gliss od společnosti POS Media.
Karolína Němčeková, Marketing Specialist ze společnosti POS Media Czech Republic k projektu kampaně uvádí:
V souvislosti s faktem neustále se zkracující doby, kterou zákazníci v obchodech tráví, je jedním z nejdůležitějších faktorů pro úspěšnou kampaň upoutání jejich pozornosti již v několika vteřinách. Při tvorbě této kampaně jsme od klienta nebyli ničím limitováni. Tvorba kampaně byla v souladu s mottem Dělej, co miluješ. Gliss se postará. V návaznosti na to jsme samozřejmě vycházeli i z tématiky KW a TV spotů.
Zakázku jsme připravovali od základů ve spolupráci s naším kreativním studiem, které připravilo několik konceptů. Z každého jsme poté vybrali jeden prvek a zhotovili finální podobu Shop in Shop. Kladli jsme důraz na originalitu a nepřehlédnutelnost reklamy, což se povedlo ve všech ohledech. Finální koncept obsahoval čtyři prodejní stojany, podlahovou samolepku a hlavní poutač pozornosti, v podobě motorky s prostorem pro produkty Gliss.
Neváhejte nás kontaktovat i Vy a zviditelnit tak s naší pomocí svou značku!
Kontakt:
POS Media Czech Republic, s.r.o. Phone: +420 261 198 801 |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS