Asociace POPAI CE ocenila již po deváté nejlepší studentské návrhy projektů v oblasti in-store komunikace. Vyhlášení výsledků devátého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD proběhlo na konci listopadu v rámci slavnostního večera POPAI DAY 2015.
Studenti vysokých a středních škol se specializací na marketingovou podlinkovou soutěžili o nejlepší návrhy projektů in-store komunikace na základě pěti briefů od konkrétních zadavatelů.
V tomto ročníku soutěže byly prezentovány návrhy POP materiálů, grafické 2D návrhy a
návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně v místě prodeje se zaměřením na POP média.
Partnery letošního ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p. Nestlé Česko s.r.o. a Rémy Cointreau CZECH REPUBLIC.
POPAI STUDENT AWARD je součástí dlouhodobého programu asociace, jehož cílem je podporovat budoucí generaci odborníků oboru marketing at retail.
Jako nejlepší v kategorii 2D grafický design dle briefu společnosti RÉMY COINTREAU CZECH REPUBLIC byl vyhodnocen návrh „Vizuální styl Cinzano“ od Daniela Štěchy z Fakulty umění Ostravské univerzity. Autor návrhu vizuální stylu se inspiroval italskými prvky. Nejvýraznější součástí vizuálního stylu je písková barva, která k Itálii patří a která je doplněna ilustracemi oblíbených italských drinků.
Vítěznou prací v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Nestlé Česko - značka DELI se stala práce „DELI podlahový stojan“ od Veroniky Tomašovičové z Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. POP materiál je navržen tak, aby upoutal pozornost zákazníků už z dálky a při pohledu na něj vyvolával chuť na čokoládu. Barevná grafika charakterizuje hravost barev a příchutě tyčinky DELI.
Soutěžní návrh „POP stojan Granko“, jehož autorkou je Lucia Krivá z Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně, získal nejvyšší ocenění v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Nestlé Česko - značka Granko. Autorka navrhla parazitní paletový stojan, který podporuje myšlenku snídaní „Granko“
V kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Nestlé Česko – značka Maggi zvítězil návrh „POP Maggi“, jehož autorem je Branislav Glejtek z Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Práce „Kampaň Léto se Somersby pro rok 2016“ se umístila na prvním místě v kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Budějovický Budvar. Autory vítězného návrhu jsou Katharina Asterová, Helena Forštová, Kristýna Korcová, Radovan Sahánek, Jakub Smolka a Žaneta Svědíková z Fakulty Mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze.
V soutěži byla rovněž udělena zvláštní ocenění. Cenu za kreativitu získala Beata Madajová z UTB ve Zlíně za návrh „Podlahový stojan - Tradiční tekuté koření“. Cena sympatie byla předána Monice Bartůškové ze Střední školy vizuální tvorby Hradec Králové za návrh „DELI - grafický návrh POP“.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS