Budoucí profesionálové z oboru marketingové komunikace se mohou zapojit do dalšího ročníku tradiční soutěže POPAI STUDENT AWARD o nejlepší studentské návrhy pro místo prodeje. Úspěšný projekt asociace POPAI CE dlouhodobě spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
Studenti i v letošním ročníku soutěží o nejlepší návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů. Partnery POPAI STUDENT AWARD 2022 jsou společnosti Nestlé Česko pro kategorii Grafický 2D návrh, Pivovary Staropramen pro kategorii Design POP materiálu (3D) a T-Mobile Czech Republic pro kategorii Návrh In-store komunikační kampaně.
V souladu s trendem digitalizace v retailu organizátor podporuje zařazení prvků digitální in-store komunikace do briefů pro všechny soutěžní kategorie. Jedná se například o zakomponování digitální obrazovky do POP realizace, využití QR kódu či jiných interaktivních digitálních prvků, zařazení LCD displejů, využití sociálních sítí, aplikací v rámci návrhu in-store kampaně a dalších. Mezi studentskými návrhy, které budou obsahovat jeden nebo více digitálních prvků jako součást návrhu v kterékoliv ze soutěžních kategorií, bude odbornou porotou vybrána soutěžní práce, která získá zvláštní cenu za využití digitálního nástroje.
Letošní ročník soutěže probíhá v období od ledna do listopadu 2022. Vyvrcholením soutěže bude slavnostní vyhlášení výsledků v rámci galavečera mezinárodní oborové akce POPAI DAY 2022, který se bude konat 25. listopadu 2022 v Kongresovém centru O2 universum.
Více informací o soutěži POPAI STUDENT AWARD ZDE .
Daniela Krofiánová
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS