Novinka člena POPAI CE
Komunikační nosiče s osvětlením a lehce vyměnitelnou grafikou se dají využít nejen k připoutání pozornosti zákazníků, obrandování ploch a dalším reklamním účelům, ale také jako navigační panely nebo svítící směrovky. Light boxy od agentury CZECH PROMOTION využívá v místech prodeje Plzeňský Prazdroj, Sportisimo, KFC a řada dalších firem.
„Hlavní předností našich světelných rámů je snadná manipulace s nimi. Měnit plátna s vizuály zvládne jakákoli obsluha, takže klienti si nemusejí najímat specializované firmy, pokud chtějí aktualizovat nebo vyměnit reklamní sdělení. Plátno se navíc narozdíl od papíru nemačká a je stabilnější, stačí ho jen vypnout do rámu,“ vysvětluje Tomáš Kiprov, šéf divize pro místo prodeje v CZECH PROMOTION.
Světelné rámy se v obchodech využívají k připoutání pozornosti, protože dokáží zákazníka efektivně přivést blíže do místa prodeje a zaujmout ho. Ostatně podle výzkumu, který britská pobočka POPAI provedla v roce 2016, osvětlení reklamního sdělení zvedne počet lidí, který se u něj zastaví, na dvojnásobek. Podle téhož průzkumu se pak zvyšuje také čas, který lidé u osvětleného regálu stráví, a to o 215 procent.
Využití však mají světelné rámy nejen v prodejnách, ale také na veletrzích nebo v jakýchkoli prostorech, kde mohou osvětlené systémy, výstrče, směrovky a další grafiky pomoci lidem k orientaci nebo přispět k zajímavějšímu řešení designu prostoru. Agentura CZECH PROMOTION dodává systémy v nejrůznějších tvarech a velikostech, jednostranné i oboustranné a dokáže je přizpůsobit prostoru a potřebám klienta.
„Světelné rámy jsou pro prodejce velmi dobrým prvkem, který přitáhne pozornost zákazníka a zvedne jeho zájem o produkt nebo službu. Pro obchodní centra jsou zase skvělou příležitostí, protože osvětlené reklamní plochy mohou dále pronajímat a zvýšit tím svoje příjmy,“ dodává Tomáš Kiprov.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS