Tajemství úspěchu komunikace prostřednictvím 3D reklamy 2017

Vloženo: 23.4.2017

POPAI CE pořádá další ročník semináře o úspěšném využití předmětů 3D reklamy v rámci projektů marketingové komunikace.

POPAI CE pořádá další ročník semináře o úspěšném využití předmětů 3D reklamy v rámci projektů marketingové komunikace.

Témata semináře

  • Jak úspěšně využít reklamní předměty v rámci projektů marketingové komunikace pro dlouhodobé vztahy s klienty?
  • Jak najít a vybrat ten správný reklamní předmět, který bude fungovat, jak si představujeme?
  • Na co je nutno myslet při návrhu a výběru dárku - tipy a zajímavosti.
  • Případové studie projektů a kampaní s využitím reklamních a dárkových předmětů z pohledu zadavatelů reklamy.

Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE

Přednášejí:
Magdaléna Slámová, Senior Procurement Officer CRSR, Unilever CR
Vlasta Vlasáková, Off-Trade Communication Manager, Budějovický Budvar, n. p.
Jakub Mastík, Obchodní ředitel, RESPIRO, utopia design s.r.o.
Kryštof Sýkora, Jednatel, Továrna-Design, s.r.o.
Jiří Hrabě, Ředitel, Elpida o.p.s.
a další…

Změna programu vyhrazena

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

Pro podmínky účasti na semináři s možností objednání účasti klikněte na tento odkaz.

 

Soubory ke stažení

Pozvánka na seminář Trendy ve 3D (167,91 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS