Task Management v retailovém prostředí

Vloženo: 22.2.2022

Novinka člena POPAI CE

Správa maloobchodu se skládá z obrovského množství úkolů a velkou roli hraje především dobrá komunikace. Celý koloběh lze úspěšně zvládnout, pokud informace budou přesné, popis problémů jasně definovaný a pokud celý tým bude spolupracovat.

Nadčasovou volbou je vhodný systém pro task management, který dokáže zastřešit email, chat i úkoly. Softwarové řešení Quant v sobě zahrnuje Retail Task Management, který usnadňuje správu úkolů, zlepšuje komunikaci centrály a prodejen a přispívá k úspěšnému fungování klíčových procesů. Jedinečnost Quant Task Managementu spočívá především v jeho zasazení do retailového kontextu.

Quant Task Management využívají mimo jiné i ve společnosti LKQ, kde se jim podařilo po 3 měsíčním provozu přesměrovat 95% požadavků na úkoly. Celková vnitrofiremní komunikace je přehlednější a reakční doba prodejen je rychlejší. Za velkou výhodu považují zastupitelnost v době nepřítomnosti primárního řešitele a zároveň prodejny vždy ví, s kým problém řeší.

Zaujal vás unikátní systém Quant Task Managementu a řešíte i u vás nadměrné množství emailů či nepřehlednost v zadávání úkolů? Zjistěte více informací o inovativním Quant Task Managementu na: https://www.quantretail.com/cs/blog/predstavujeme-quant-task-management.

 

 

www.quantretail.com

linkedin

facebook

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS