Organizátoři Světového kongresu o retailu zpracovali report, který přináší zajímavé informace a inspirativní úvahy o inovacích a zásadních změnách v retailu pro období po pandemické krizi.
Co si v reportu například můžete přečíst?
Zásadní výzvou pro retailové společnosti je znovuotevření prodejen v rámci rozvolňování opatření během koronavirové krize. Jaké jsou klíčové prvky úspěšné strategie pro znovuotevření prodejních míst?
Jaký dopad bude mít globální pandemická krize v krátkodobém až střednědobém horizontu na ekonomické zdraví zemí a celého světa?
Až do příchodu COVID-19 se celý svět soustředil na řešení udržitelnosti a životního prostředí. Co krize znamená pro udržitelnost a jak ovlivní tuto oblast?
Plošné restrikce v retailu vyvolaly nutnost inovativních řešení s využitím vyspělých technologií, na které se maloobchodníci museli zaměřit. Inspirujte se příklady kreativních inovací z různých částí světa.
Přední prognostikové upozorňují na nové trendy v chování “post-lockdown” spotřebitelů a upřesňují dopady nových změn spotřebitelského chování pro retailový trh.
Pandemie COVID-19 změnila ve velmi krátkém časovém období stávající pravidla fyzického retailu a vytvořila nové spotřebitelské zvyklosti. Jak bude vypadat obchod budoucnosti v důsledku této nové situace?
Součástí reportu je také detailní pohled na novou realitu v zemích různých kontinentů (Asie, Střední východ, Afrika, Evropa), který pomůže pochopit aktuální situaci na trhu v každém z uvedených teritorií.
Report najdete na tomto odkazu.
Foto: pixabay.com
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS