The retail world after crisis

Vloženo: 26.6.2020

Organizátoři Světového kongresu o retailu zpracovali report, který přináší zajímavé informace a inspirativní úvahy o inovacích a zásadních změnách v retailu pro období po pandemické  krizi.

Co si v reportu například můžete přečíst?

Zásadní výzvou pro retailové společnosti je znovuotevření prodejen v rámci rozvolňování opatření během koronavirové krize. Jaké jsou klíčové prvky úspěšné strategie pro znovuotevření prodejních míst?

Jaký dopad bude mít globální pandemická krize v krátkodobém až střednědobém horizontu na ekonomické zdraví zemí a celého světa?

Až do příchodu COVID-19 se celý svět soustředil na řešení udržitelnosti a životního prostředí. Co krize znamená pro udržitelnost a jak ovlivní tuto oblast?

Plošné restrikce v retailu vyvolaly nutnost inovativních řešení s využitím vyspělých technologií, na které se maloobchodníci museli zaměřit. Inspirujte se příklady kreativních inovací z různých částí světa.

Přední prognostikové upozorňují na nové trendy v chování  “post-lockdown” spotřebitelů a upřesňují dopady nových změn spotřebitelského chování pro retailový trh.

Pandemie COVID-19 změnila ve velmi krátkém časovém období stávající pravidla fyzického retailu a vytvořila nové spotřebitelské zvyklosti. Jak bude vypadat obchod budoucnosti v důsledku této nové situace?

Součástí reportu je také detailní  pohled na novou realitu v zemích různých kontinentů (Asie, Střední východ, Afrika, Evropa), který pomůže pochopit aktuální situaci na trhu v každém z uvedených teritorií.

 

Report najdete na tomto odkazu.

 

Foto: pixabay.com

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS