Tři inovace pro místo prodeje získávají ocenění

Vloženo: 24.9.2018

Novinka člena POPAI CE

Tři produktová řešení z THIMM vyhrála v soutěži POPAI D-A-CH Award 2018. Odborná porota ocenila podlahový displej na lihoviny, pultový displej na ústní vody a zesilovač zvuku z lepenky.

Michael Weber, Director Corporate Marketing THIMM Group GmbH + Co. KGMichael Weber, vedoucí marketingového oddělení skupiny THIMM, má z ocenění radost: „Tři ceny v různých kategoriích odrážejí naše odborné znalosti v místě prodeje. Takovými inovativními řešeními pomáháme našim zákazníkům vystupovat na trhu individuálně a odlišit se.“ Soutěž pořádá mezinárodní svaz POPAI „Point of Purchase Advertising International“. Již poosmé tak ocenil cenami POPAI D-A-CH Award nejlepší řešení na POS. Ceny byly předány 14. června 2018 na slavnostním galavečeru ve Frankfurtu nad Mohanem.

 

Podlahový displej na lahve VON HALLERS GIN společnosti Hardenberg-Wilthen AG

V kategorii „Nápoje, tabák“ získal podlahový displej na lahve VON HALLERS GIN zlatou medaili POPAI D-A-CH Award. Gin společnosti Hardenberg-Wilthen AG je pojmenován po fyzikovi a botanikovi Albrechtovi von Haller. Ten v roce 1736 otevřel botanickou zahradu v Göttingenu. Michael Weber k tomu doplňuje: „Konstrukce a design displeje zprostředkovávají právě blízkost k botanické zahradě. Od svého uvedení na trh v maloprodeji po celém Německu se gin výborně prodává. Lahve jsou umístěné na integrovaných stupních a spotřebitel k nim má přístup ze tří stran. Informace o společnosti Hardenberg-Wilthen AG a o původu a exkluzivitě výrobku jsou uvedeny na zadní straně displeje. Tvar displeje napodobuje design lahve „VON HALLERS GIN“ a spotřebitel tak rozpozná dokonalou souhru mezi výrobkem a druhotným umístěním.“

Podlahový displej na lahve VON HALLERS GIN společnosti Hardenberg-Wilthen AG

 

Pultový displej na ústní vody od MEDA Pharma GmbH & Co. KG

Zlatou medaili POPAI D-A-CH Award v kategorii „Zdraví“ získal pultový displej na ústní vody CB12® od společnosti MEDA Pharma. Displej splňuje vysoké požadavky z pohledu marketingu v místě prodeje, umístění výrobků a přepravy. „Tento inovativní pultový displej poskytuje díky konstrukci ve tvaru vějíře několik výhod,“ vysvětluje Michael Weber. „Díky tvaru vějíře, který vznikne odsunutím dvou částí dna od sebe, si zákazník může výrobky prohlížet a odebírat z širšího úhlu asi 220 stupňů. Toto řešení dále poskytuje vysokou stabilitu zadního dílu. Zadní stranu lze využít jako nosič informací.“ Řešení konstrukce výrazně snižuje objem zásilky při přepravě displeje s umístěnými výrobky. Lahvičky se do displeje snadno umísťují shora.

Pracovník v balicím procesu vkládá displeje do příslušného zásilkového obalu a doplní jej výplní, která slouží jako další ochrana během přepravy. Zadní díl stojanu lze při přepravě sklopit, čímž se ušetří místo. Design displeje doplňují malé toppery, které slouží jako podpora prodeje v místě prodeje.

Pultový displej na ústní vody od MEDA Pharma GmbH & Co. KG

 

Zesilovač z lepenky od Lucy SAS

Zesilovač zvuku pro chytré telefony vyrobený z lepenky získal v kategorii „Cestování, volný čas a automobil, sport a zábava“ stříbrnou cenu. Předlohou zesilovače zvuku z lepenky je klasický megafon, a proto dokáže šířit zvuk hlasitostí až 110 decibel. Zesilovač zvuku vyrobila společnost THIMM pro francouzského zákazníka, firmu Lucy SAS, z hladké lepenky o gramáži 350 g/m² s certifikátem FSC. Funguje bez elektrického proudu či baterie. Při uvedení na trh v roce 2017 byly k dostání tři kolekce v modré, zelené a růžové barvě. Díky velkému prodejnímu úspěchu rozšířila společnost Lucy SAS již začátkem roku 2018 nabídku o dalších deset motivů.

Zesilovač z lepenky od Lucy SAS

 

O společnosti THIMM

Skupina THIMM je vedoucím poskytovatelem obalových řešení a partnerem pro distribuci zboží. Portfolio řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje), obalové systémy z různých materiálových kombinací a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Spektrum nabídky doplňuje široká paleta služeb týkající se obalového segmentu v rámci dodavatelského řetězce. K okruhu jejích zákazníků patří známé koncerny vyrábějící značkové zboží napříč všemi obory. Rodinný podnik založený v roce 1949 zaměstnává více než 3 000 zaměstnanců v 19 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku, Francii a Mexiku a dosahuje ročního obratu přes 601 milionů eur.


Kontakt pro média:

Ingrid Völkening, Coordinator Marketing CEE THIMM Group GmbH + Co. KG
Tel.: +49 5551 703 305, e-mail: ingrid.voelkening@thimm.de

Michael Weber, Director Corporate Marketing THIMM Group GmbH + Co. KG
Tel.: +49 5551 703 891, e-mail: michael.weber@thimm.de

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS