Novinka člena POPAI CE
V případě udržitelného přístupu již nejde o módní trend, ale o nutnost. Agentura POS Media již zareagovala.
Stále se zvyšující nároky na jakoukoliv lidskou činnost z pohledu udržitelnosti jsou zřejmé. Nelze nad tím mávnout rukou a čekat, že tahle vlna jednou skončí. Neskončí a kdyby ano, tak skončí i lidstvo samotné. Proto i v rámci marketingových kampaní je třeba vymýšlet a přinášet nové přístupy. To si naprosto plně uvědomuje i agentura POS Media, která má již plně zavedený proces na realizace, které lze označit jako udržitelné.
POS Media je skupina působící v sedmi zemích Evropy. Nové postupy odpilotují a vyladí vždy ve vybrané zemi a následně proběhne implementace do dalších regionů. V případě udržitelnosti se adaptační zemí stalo Slovensko.
Tam již v tuto chvíli mohou klienti využít kompletního „udržitelného know–how“ agentury. Všechny nosiče, polepy a realizace mohou být vyrobeny s recyklovatelných materiálů, včetně nutných lepidel a inkoustů.
Aktuálně POS Media tento typ výroby již preferuje a klientům tak umožňuje spojit své produkty s ekologičtějším přístupem ke kampani, než kdyby vše probíhalo standardní cestou.
Z pohledu agenturních postupů jde přitom o komplikovanou změnu, protože vyžaduje naprosto nový přístup od dodavatelů i interních produkčních týmů. Zaprvé dodavatel musí novými materiály disponovat, zadruhé s nimi musí umět pracovat, ale hlavně musí být ochotný podílet se na prototypování a zkoušení, což zabere značné množství času. A právě s časem musí počítat interní produkční, který ručí za včasné dodání. Většina postupů a materiálů totiž není vyzkoušených dlouholetou praxí a tak je potřeba věci vymýšlet od začátku.
Vyzkoušel to Henkel
Jedním z klientů, který na Slovensku udržitelné nosiče využívá, je Henkel. Tentokrát se kampaň týkala produktů Persil Eco Power Bars. Jde o naprostou novinku – prací tablety, které snižují ekologickou zátěž.
Udržitelný přístup ke kampani se tedy přímo nabízel. Vše bylo vyrobeno ze 100% ekologických materiálů, bez použití plastů a to včetně nalepovací podlahové grafiky. Výsledkem je, že po ukončení kampaně nevznikne žádný komunální odpad, vše je recyklovatelné.
V POS Media věří, že takový přístup má smysl. Ostatně bylo to vidět i na vzrůstajících prodejích tablet Persil Eco Power Bars po spuštění kampaně. A tak další zemí, kde jsou procesy udržitelnosti aktuálně zaváděny je POS Media Česká republika.
„Již dnes je u nás možné realizovat udržitelnou kampaň, je ale třeba počítat s tím, že v některých případech budeme muset najít nový přístup a nové řešení, než na které byl klient několik let zvyklý. My ale tyhle výzvy máme rádi a hlavně nám v tomto případě dávají velký smysl.“ říká Dana Běloušková, výkonná ředitelka české pobočky POS Media.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS