Unikátní Shop in Shop pro značku Peroni

Vloženo: 20.6.2023

Novinka člena POPAI CE

Letní pohoda, žhavé italské slunce, výhled na moře a k tomu vychlazené pivo. Tahle silná kombinace se stala klíčovým motivem pro realizaci výjimečného Shop in Shopu, který přední in-store agentura POS Media Česká republika vytvořila pro značku Peroni.

 

Vystoupit z masy reklamních materiálů, zastavit a zaujmout zákazníky a ideálně je motivovat i k nákupu – to jsou požadavky na kvalitní Shop in Shop. A přesně takový vymyslela a následně zrealizovala agentura POS Media pro značku Peroni. Vzhledem k tomu, že se jedná o jedno z nejprodávanějších italských piv, motivem Shop in Shopu se stal typický středomořský dům s otevřeným oknem a romantickým výhledem na moře. Chybět nemohla ani legendární Vespa, která odkazuje na nealkoholickou variantu piva Peroni. To všechno podtrhlo prázdninové vyznění Shop in Shopu a asociovalo letní pohodu.

 

Shop in Shop byl vyroben z vlnité lepenky, voštiny a forexu, přičemž požadavkem klienta bylo, aby „maketa“ domu vypadala co nejrealističtěji. Proto profesionálové z POS Media věnovali velkou pozornost například detailům okenic, které jsou vyrobeny z rámu, do nichž se vkládaly jednotlivé lamely. Vespu navrhli z forexu, který měl v tomto případě výhodu bílé hrany, a jako dekoraci použili umělé květiny. Výsledkem byl unikátní Shop in Shop, který byl na ploše supermarketu nepřehlédnutelný, a u zákazníků měl velký úspěch.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS