Úspěšný rebrand zvýšil prodeje Authentica pro Philips Avent

Vloženo: 15.7.2018

Novinka člena POPAI CE

Rebrand stávajícího vystavení AVENT v České republice a na Slovensku si vyžádaly nejen nové směrnice společnosti Philips, ale také potřeba nabídnout zákazníkům kompletní sortiment značky Avent na jednom místě.

Zároveň bylo důležité umístit výrobky dle rozhodovacího stromu zákazníka – kvůli snadné orientaci na prodejně. Na tomto stromu byly postaveny planogramy, dle kterých Authentica nabídla konstrukční řešení, které upozorňuje na nové či prémiové produkty, jako jsou digitální kamerové chůvičky či parní hrnec s mixérem nebo jedinečná lahvička na krmení. Prémiové produkty by měly zaujmout místo v čele stolu, tak jako je to v případě nového shop-in-shopu Avent v prodejně Predeti v Bratislavě, který Authentica realizovala.

Potřeba zákazníků si zboží otestovat přímo na prodejně stále roste a zvláště v případě pomůcek a potřeb pro kojence a malé děti je velmi důležité tomuto požadavku vyhovět, proto lze každý produkt vzít do ruky a vyzkoušet.  

Nábytek vyrobený v dekoru javoru působí v kombinaci s průvodní barvou značky - fialovou, velmi příjemně a pozitivně a podporuje dobré naladění při nakupování.

Velkou variabilitu ohledně uspořádání zboží získali také prodejci, a to díky slatwallovému řešení, kdy lze nastavit výšku polic tak, aby prostor vyhovoval aktuálně dostupnému sortimentu. A to jak u ostrovního stojanu, tak na zadní stěně.

Jakousi korunkou celé realizace je pak luxusní stropní lustr z lahviček s LED prosvětlením a zrcadlem.

„Prozatím máme na nový shop-in shop jen pozitivní ohlasy a doufáme, že jej zákazníci při nakupování zboží pro své nejmenší patřičně ocení,“ dodává Ekaterina Vališ, Trade Shopper Marketing Manager ze společnosti Philips CZ.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS