V minulém týdnu proběhly dvě světové soutěže o nejlepší projekty in-store komunikace, které patří k vrcholným událostem oboru marketingu v místě prodeje. V obou soutěžích se úspěšně utkali s globální konkurencí vybraní vítězové národního kola soutěže POPAI CE Awards a umístili se mezi nejlepšími z celého světa.
Letošního pátého ročníku světové soutěže POPAI GLOBAL AWARDS se účastnilo 80 špičkových projektů z 11 zemí, které získaly nejvyšší ocenění v národních soutěžích. Vyhlášení vítězů této nejvyšší globální soutěže se uskutečnilo v rámci světového veletrhu Globalshop v Las Vegas. V kategorii Food, Grocery, & Convenience, Permanent zvítězily společnosti Mondelez a DAGO s interaktivním regálovým čelem Milka. Tento projekt je velmi úspěšnou ukázkou multisenzorické komunikace na prodejní ploše, kdy je zapojen hmat, zrak a sluch návštěvníků prodejny. Plyšová 3D kravička Milka přitahuje pozornost zákazníků a vybízí je k pohlazení a zároveň na sebe upozorňuje zabučením při rozpoznání pohybu v její blízkosti. Realizace vyvolává pozitivní zákaznické zážitky a výrazně podporuje pozitivní vnímání značky ve spojení s výrobky.
Vítězem v kategorii Toys, Sport & Fashion, Temporary se stala společnost LEGO Trading s.r.o., která v soutěži představila projekt „LEGO® CHIMA™ podpora uvedení novinek na český trh“.Jde o unikátní kompaktní řešení pro výlohy prodejců hraček, které láká pozornost kolemjdoucích a vybízí je k návštěvě obchodu. Ledové kostky LEGO® mají za úkol vytrhnout návštěvníky prodejny z rutiny nakupování iluzí efektu rozpouštějící se ledové kostky, ze které teče voda na podlahu.
Velmi úspěšná byla i účast členů POPAI CE v celoevropské POP soutěži POPAI AWARDS Paris v Paříži, kde byly do finále soutěže nominovány dvě realizace společnosti DAGO (regálové čelo Milka a světelný endcup pro Jägermeister) a také tři exponáty polského člena ATS Display.
Fotky uvedených úspěšných projektů najdete v příloze.
Daniela Krofiánová
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS